کد خبر: 664651
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
با آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه آبادان سه هزار فرصت شغلی دار این شهرستان ایجاد می شود .

معاون استانداری و فرمانداری ویژه آبادان با اعلام این مطلب و با اشاره به آغاز فعالیت طرف ایرانی برای آماده سازی مقدماتی فاز دو پالایشگاه آبادان گفت: با بلامانع اعلام شدن پدافند غیر عامل برای ساخت فاز دوم این پالایشگاه ، طرف خارجی نیز آمادگی خود را برای آغاز عملیات اجرایی و آغاز همکاری اعلام کرده است .

عزیز الله شهبازی با اشاره به خارج شدن 43 واحد صنعتی نیمه تعطیل در شهرک صنعتی آبادان از حالت رکود گفت : اکنون چند شرکت در این شهرک صنعتی با اشتغال زایی مناسب در حال فعالیت برای راه اندازی خط تولید هستند .

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست طی چند روز آتی فهرست پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت را به فرمانداری اعلام کنند .

وی افزود: پروژه هایی در هفته دولت افتتاح می شوند که به تایید معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رسیده باشند.

وی دریافت مجوز واردات کالا از بنادر شهرهای اروند کنار و چوئبده ، پیگیری و صدور مجوز بازارچه مرزی اروند کنار ، افزایش 20 هزار هکتاری نوسازی ، لایروبی و ترمیم انهار طبیعی و زمین های کشاورزی روستایی را از اقدامات دولت تدبیر و امید در مناطق محروم شهرستان آبادان عنوان کرد.

شهبازی همچنین از واگذاری 647 واحد مسکن مهر در هفته دولت به متقاضیان در شهرستان آبادان خبر داد و افزود : زیر ساخت های مسکن مهر فراهم شده و نواقص این پروژه با برگزاری کارگروه های مربوطه و جدیت مسئولان برطرف می شود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار