کد خبر: 664460
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
دبیر هیت فوتبال استان بوشهر خبر داد:
دبیر هیت فوتبال استان بوشهر گفت: تمرینات انتخابی برای شرکت در فستیوال مدارس شهرستان بوشهر با حضور شانزده تیم و بیش از 400 نفر از نوجوانان در مجموعه شهید بهشتی شهرستان بوشهر در حال برگزاری است.

سید عزیزالله علوی زاده دبیر هیت فوتبال استان بوشهر در حاشیه برگزاری جشنواره فستیوال مدارس شهرستان بوشهر در جمع خبرنگاران  گفت: تمرینات انتخابی برای شرکت در جشنواره فستیوال مدارس شهرستان بوشهر با حضور شانزده مدرسه فوتبال و بیش از 400 نفر از نوجوانان و نونهالان زیر 12 و 10 و 8  سال برخی مسولان استانی و خانواده نوجوانان در مجموعه شهید بهشتی با حضور برگزار شد.

 

 

دبیر هیت فوتبال ادامه داد: در روز 29 مرداد فیسوال مدارس فوتبال استان بوشهر با شرکت نوجوانان استان برگزار می شود که تیم منتخب زیر 12 سال به مسابقات کشوری راه پیدا می کند.

علوی بیان کرد: ما به سمت علمی کردن برنامه های فوتبال حرکت کردیم و در طول سال جاری در همه مقاطع، زمینه رشد و ارتقا را فراهم خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هیچ کاری بدون وحدت و همدلی انجام نخواهد شد؛ خاطر نشان کرد: امروز حق بوشهر این نیست که در لیگ برتر تیم نداشته باشد و مسولان استان باید دست در دست دهند و  هم همکاری کنند تا استان بوشهر به جایگاهی که در خور و شان استان باشد دست پیدا کند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر