کد خبر: 664458
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
پیکر جمعی از جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران ـ طبس بر دوش جمع کثیری از مردم طبس تشییع شد.
فارس:  پیکر جمعی از جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران ـ طبس صبح امروز بر دوش جمع کثیری از مردم طبس تشییع شد.

اجساد قربانیان این سانحه صبح امروز به‌وسیله هواپیما به فرودگاه طبس حمل و از آنجا به‌وسیله تریلی به ورزشگاه آزادی طبس منتقل شد.

مردم داغدار طبس از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در محل هیئتت‌های مذهبی ابوالفضلی طبس که در و دیوار آن مملو از پلاکاردهای تسلیت بود منتظر رسیدن اجساد بودند اما پس از مدتی اعلام شد که مراسم تشییع از مقابل ورزشگاه آزادی طبس انجام می‌شود و مردم باید به آن‌جا بروند.

حضور مردم در مراسم تشییع جان‌باختگان سانحه هوایی، بسیار چشمگیر بود به نحوی که تعداد شرکت‌کنندگان بالغ بر 10 هزار نفر تخمین زده می‌شد.

پیکر مسافران کشته شده پرواز تهران ـ طبس پس از تشییع تا آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و طواف این امامزاده، به مقابل جایگاهی که در امامزاده تعبیه شده بود منتقل و اقامه نماز بر پیکر متوفیان در محل آستان مبارک و به امامت حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس انجام شد.

در ادامه، پیکر هر یک از متوفیان برای تدفین به محل‌های پیش‌بینی شده از جمله داخل صحن آستانه، باغ رضوان و روستاهای اطراف منتقل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، استاندار خراسان جنوبی، رئیس سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، امام جمعه طبس، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم سخنرانی کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار