کد خبر: 664435
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه مقاومت لبنان برای رویارویی با دشمن صهیونیستی کاملا آماده است، تاکید کرد که حزب‌الله در جنگ امنیتی با دشمن اسرائیلی نیز هیچ خط قرمزی ندارد.

جوان آنلاین: سید حسن نصرالله در گفت‌وگویی 5 ساعته با روزنامه الاخبار لبنان که مشروح آن در دو بخش، پنجشنبه و جمعه منتشر می‌شود، در خصوص مسائل مختلف منطقه و لبنان سخن گفت.

دبیر کل حزب الله لبنان در بخش‌هایی از این گفت‌وگو که پایگاه خبری شبکه المنار آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن می‌داند که چه کسی هم‌وزن عماد مغنیه است.. ما هیچ خط قرمزی با دشمن در جنگ امنیتی نداریم.

نصرالله افزود: ما مقاومت هستیم اما برخی می‌خواهند که ما حزبی باشیم برای شیعیان عرب[زبان].

وی در خصوص مقاومت و دفاع از متحدانش ادامه افزود: همانطوری که از مرزهای جنوبی لبنان دفاع کردیم از مرزهای خود با سوریه نیز حمایت می‌کنیم... مقاومت حق دارد که در غزه به پیروزی واقعی دست پیدا کند.

نصرالله با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: آنچه برای اسرائیل آماده کرده‌ایم هرگز تحت تاثیر آنچه در سوریه انجام دادیم قرار ندارد و در طرح و برنامه ما برای مقابله با صهیونیست ها نیز کوچکترین اثری ندارد.

همچنین قرار است سید حسن نصرالله جمعه شب ساعت ۲۲ به وقت تهران به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ سخنرانی کند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
ایران دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
بهترین راهبرد بازدارنده دشمن! راهبرد مقام معظم رهبری است ! تهدید در برابر تهدید ! باید برای اسرائیل خوب روشن کرد که هر گونه اقدام برای ترور رهبران حزب الله لبنان مثل شهادت حاج عماد مغنیه بی پاسخ نخواهد ماند !! و با موشکباران سهمگین و دقیق همه مراکز و مقر های حساس و حیاتی اسرائیل و منازل سران جنایتکارش تلافی خواهد شد ! حالا این گوی و این میدان !! ترور کنید تا برای همیشه پودر و محو و نابود شوید !!(با هزاران موشک نقطه زن پرقدرت)!
امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
از همه کار مهمتر برنامه ریزی عملی برای نابودی و محو ابدی اسرائیل در تجاوز بعدی است و دهها برابر کردن قدرت و دقت تجهیزات نظامی مقاومت برای پودر کردن کل تاسیسات و امکانات اسرائیل !! تا تجاوز بعدی آخرین تجاوز اسرائیل باشد !
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
درود بر سیدحسن نصرالله"اگر شما
نیروی مقاومت لبنان را هدایت نکرده بودید"معلوم نبود"چه برسر لبنان "جنوب لبنان و سوریه امده بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
1
ما شاءالله ! سید حسن نصرالله !
ایران دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
1
حزب الله لبنان فقط باید روی یک برنامه عملی برای نابودی سریع و دقیق و غافلگیرانه اسرائیل برای تجاوز احتمالی آینده متمرکز باشد و بس !! اسرائیل قطعاً به حزب الله هم حمله خواهد کرد ! لکن چه بهتر حزب الله آماده تر شود تا کار اسرائیل یکسره گردد !از لابلای رسانه های صهیونیستی اینگونه برداشت می شود که با توجه به افزایش توان موشکی حزب الله در هوا و دریا و تغییر شکل جنگ اینده اسرائیل با حزب الله ، اسرائیل از سلاحهای نامتعارف و کشتار جمعی خود کمک خواهد گرفت !! و..... لکن به باور بنده ! ...، و حزب الله با شناسایی روز امد از حیاتی ترین نقاط اسرائیل و با داشتن دستکم ! 10 هزار موشک تاکتیکی نقطه زن با تخریب بالا (کلاهک 600 کیلو الی 1000 کیلو !!) و سرعت عمل بسیار زیاد در پرتاب موشک ها به اهداف تعیین شده شامل کل بندرها ،سکوهای دریایی ، اسکله ها ، همه فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد ، شین بت و شاباک ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و منازل سران و.... .... همه را در چند ساعت و چند روز نخست چنان سریع پودر و محو و نابود گرداند ! که اسرائیل و حامیانش فرصت واکنش موثری نیابند و در برابر کار انجام شده قرار گیرند ! آنگاه ورق صهیونیست ها بر خواهد گشت ! و تاریخ رقم خواهد خورد !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار