کد خبر: 664342
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
گروه‌های خودجوش جهادی در حال امضای نامه‌ای به مقام معظم رهبری هستند که در آن با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی آمادگی خود برای یاری مردم غزه را اعلام کرده‌اند.

هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی در پایگاه خود نامه‌ای را از سوی گروه‌های جهادی به رهبر انقلاب منتشر کرد.

بنابر این گزارش در این نامه که با عنوان «اعلام آمادگی گروه‌های جهادی به رهبر انقلاب در یاری مردم غزه» منتشر شده آمده است:

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930518000131#sthash.A3xct5NW.dpuf
جوان آنلاين: هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی در پایگاه خود نامه‌ای را از سوی گروه‌های جهادی به رهبر انقلاب منتشر کرد.
بنابر این گزارش در این نامه که با عنوان «اعلام آمادگی گروه‌های جهادی به رهبر انقلاب در یاری مردم غزه» منتشر شده آمده است:


رهبر مستضعفان و آزادگان  جهان حضرت امام خامنه ای  مدظله العالی

سلام علیکم

این روزها که بار دیگر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، قلب غزه مظلوم را نشانه رفته و درّنده خویی و سبعیّت خود را بیش از پیش برای جهانیان آشکار نموده است، قلب ما جهادگران و فعالان عرصه محرومیت زدایی نیز، مثل دیگر آزادگان و عدالتخواهان جهان، در ماتم و فشار است.

گروههای جهادی که جریانی برآمده از دل انقلاب اسلامی با آرمانها و دغدغه های جهانی هستند، هرگز نخواسته و نمیتوانند نسبت به ندای مظلومیت مستضعفان جهان- که امروز مردم مظلوم غزه مصداق اتم و اکمل آن هستند- بی تفاوت بوده و ساکت بنشینند.

فلذا ما جهادگران انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه این رژیم حرامزاده و نامشروع، که با حمایتهای بی دریغ آمریکای جنایتکار و غرب و سکوت حمایت آمیز نهادهای بین المللی و حکام مرتجع عرب صورت می گیرد، خدمت مقتدا و رهبر عزیزتر از جانمان اعلام می داریم که آماده لبیک به فرمان حضرتعالی مبنی بر انجام هرگونه کمک و امدادرسانی بمنظور کاهش آلام و رنجهای مردم مظلوم و بی پناه غزه هستیم.

از آنجا  که با عقب نشینی مفتضحانه و ذلت بار اسرائیل جنایتکار، زمینه های پیروزی قهرمانانه مقاومت و آغاز عملیات احیاء و بازسازی غزه فراهم گشته است، تجربه متراکم گروههای جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی، قطعا می تواند کمک شایانی به این مردم مقاوم و قهرمان برای از سرگیری حیات عزتمندانه در غزه نماید که در صورت صلاحدید و دستور فرمانده و مقتدایمان، از این عزیزان دریغ نخواهد شد.

به امید آنکه روزی، نه برای التیام زخمهای بجا مانده از جنگ ظالمانه بر پیکرفلسطین مظلوم، که برای برگزاری جشن باشکوه به تاریخ پیوستن صهیونیسم خونخوار  و اقامه نماز  به امامت علمدار عاشورایی مان در قدس شریف، کسب اجازه و تکلیف نماییم.              

والعاقبه للمتقین

 و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته


این نامه تا کنون به امضای بیش از ۲۸۰۰ گروه و فعال جهادی  رسیده است که ليست امضا كنندگان نامه در فایل ذيل قابل مشاهده می باشد. 

(امضا کنندگان)

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جهادگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
خداوقت به همه بچه ها وظيفه شناس جهادي
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
2
به نام خدا - همه این کارها پسندیده است ! اجرتان با خدا ! ولی از همه کار مهمتر برنامه ریزی عملی برای نابودی و محو ابدی اسرائیل در تجاوز بعدی است و دهها برابر کردن قدرت نظامی مقاومت برای پودر کردن کل تاسیسات اسرائیل !! تا تجاوز بعدی آخرین تجاوز اسرائیل باشد !!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار