کد خبر: 664135
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
با حضور گسترده مردم و مسئولان
یادواره سردار شهید علی اکبر قربانی و ۴۱۴ شهید شهرستان سنقر و کلیایی با حضور گسترده مردم و مسئولان در حرم مطهر امامزاده احمد (ع) این شهرستان برگزار شد
احسان شکری نیا

یادواره سردار شهید علی اکبر قربانی و ۴۱۴ شهید شهرستان سنقر و کلیایی با حضور گسترده مردم و مسئولان در حرم مطهر امامزاده احمد (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان در سنقر و کلیایی، در این یادواره که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس حضور داشتند، سید ناصر حسینی از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و راوی کتاب پایی که جا ماند در سخنانی گفت: شهیدان هیچ وقت منتظر مردن نماندند و همیشه مردان تصمیم بودند و دردهایی از جنس عشق، ولایت، خون و گریه داشتند.

وی افزود: امروز قدرت و اقتدار در دنیا قابل اندازه گیری است و همین تکه استخوان های باقیمانده از شهدا از مهمترین مولفه های قدرت ما هستند برای اینکه توانستند بعد از گذشت صدها سال ها از مکتب عاشورا، مکتب دفاعی قابل توجهی برای ما عرضه کنند.

حسینی ادامه داد: این مکتب دفاعی کربلا سال های سال در بایگانی راکد تاریخ خاک می خورد که بچه های شهادت در شرایط بسیار سخت، آن را احیا و به دنیا عرضه کردند.

راوی کتاب پرفروش پایی که جا ماند تاکید کرد:  نوآوری، خلاقیت و ابتکار، عشق به اهل بیت(ع) و توجه به بیت المال از شاخصه های اساسی فرماندهان دوران دفاع مقدس بود و امروز هم همین فرهنگ ناجی ما در دنیاست.

وی با نقل خاطراتی از دوران ۸ سال دفاع مقدس، بر لزوم حفظ دستاوردهای حماسه ماندگار دفاع مقدس تاکید کرد.

در این مراسم همچنین با زمزمه عشق و معرفت اهل بیت توسط مداحان، یاد و خاطره شهید علی اکبر قربانی و ۴۱۴ شهید گلگون کفن سنقر و کلیایی گرامی داشته شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر