کد خبر: 663834
تعداد نظرات: ۱۵۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
"آزاده نامداری" بالأخره ماجرای طلاق از "فرزاد حسنی" را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد.
تسنیم: "آزاده نامداری" بالأخره ماجرای طلاق از "فرزاد حسنی" را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد.

از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.



اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند. اجرایی که اصلاً نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پر حاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.
خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت ها بود شنیده بودیم، ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آن ها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفتگوی خود را با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد...

آزاده نامداری در گفتگو با روزنامه صبا گفت:‌ آزاده نامداری قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می خواهم بگویم که این اتفاق می تواند در زندگی هر کسی بیافتد...

گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۵۵
peiman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
6
40
یادش بخیر..تو یکی از برنامه ها چه شعرهای عاشقانه زیبایی براش خوند..حسودیم شد به عشقشون..
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
پس دیگه تاسف نخور :)
ناشناس
| Canada
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
به نظر من یه مرد نباید اینقدر جلوی دوربین از کلمه طنازی استفاده کنه و روز به روز خط ابروش رو نازکتر بکنه، سرنوشت حسنی هشداری هستش برای علیخانی.
بيژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
8
49
اگه اين خبر صحت داشته باشد .بايد به حال اقاي حسني تاسف خورد......
پاسخ ها
عسل
| United States
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
فرزاد حسنی اصلا لیاقت ازاده نامداری رو نداشت
ناشناس
| Canada
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بنظر من، فرزاد حسنی نباید بعد از ازدواج به ابروهایش دست میزد. شاید اونموقع آزاده هم بیشتر ازش حساب میبرد و کار به طلاق نمیکشید.
پری
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
برعکس نامداری لیاقت فرزادونداشت
یه دختر خیلی معمولی بی دست پا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
پری خانوم واقعانظرت اینه؟؟؟؟... تراز حسنی خودشه
نامداری درسته قورتش میده
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
3
18
این بایدبرای بعضیهاکه الگوی زندگیشون شده حضرات هنرمندو....درس عبرتی باشه که فکرنکنن هرچه حضرات هنرمندومجری و....جلودوربین واون هم ازروی نوشته میگن واقعا هم خودشون عامل به اون هستن.چرا که خیلیهاش لفاظی های حرفه ایه نه حرف دل.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خیلی بدش
پری
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اما حرف دل واز لفاظی خیلی خوب میشه تشخیص داد
.حرفای اوحرف دل بود نه لفاظی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
9
28
واقعا متاسفم آزاده نامداری خیلی دختر خوبیه عمرا دیگه فرزاد حسنی یک همچین خانم خوبی گیرش بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
2
8
كاش عشق هاي ما زميني ها هم أبدي بود تا مهرباني را زندكي كنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
12
علت اش چه بوده ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
معلومه خیلی کنجکاوی
asad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
3
4
زده ...
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
6
12
واقعا !؟!؟!؟ جداشدن !!!! اقا فرزاد یه طوریه فک کنم تقصیر ایشون بوده.
پاسخ ها
میلاد
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
به ماچه آخه!!
دوستان زودقضاوت نکیم چون خیلی زودبایدجواب پس بدیم.
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
6
21
واقعا به هم نميخوردن اقاى حسنى خيلى وقيح وبد صحبت ميكنه هر زنى نميتونه دوام بياره
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خیلی هم خوش صحبت ومهربون هستن
ولی گاهی شوخی هم میکنن که شوخی هاشون خیلی معمولی بوداصلا هم وقیح نبود اما نامداری عرضه دفاع کردن نداشت
بعدم لطفا اینقدرپیازداغ اضافه نکنید.
باران
| Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
جناب محسن اگر این شخص خواهر شما بود انقدر وقیحانه نظر میدادید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
منم موافقم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
12
حقیقت داره که جدا شدن؟خیلی متاسفم شدم
یگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
3
واقعا چقد که مسخره س
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
6
حیف شد از این خبر ناراحت شدم
آلفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
4
9
واقعا شوکه شدم .حیف شد.آدم ازابراز عشقشون لذت می برد.دلم سوخت .برازنده هم بودید .............آه از این ناملایمات روزگار
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
7
15
نمیدونم چی باید گفت بیچاره ازاده نامداری
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بیچاره فرزادباهمچین زن بی دست وپا و...
این خانوم خودشوزده به مظلومیت شماهاچقدرساده هستیدآخه!!!
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
10
24
آزاده نامداری کاربسیارخوبی کرده.این بشر(فرزادحسنی)قابل تحمل نیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
حالا اگه این بشر بهت پیشنهاد بده که تو با ...
یکی
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
والا همینو بگو تا دیروزهمه حسرت میخوردن وآرزوداشتن جای خانوم باشن حالا چی شده
بعدم این خانوم به قول خودش عرضه مدیریت زندگی رونداشت.
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
4
6
سلام
به نظر من تو برنامه سال تحویل یه جورایی معلوم بود که از هم جدا میشن چون حالت رقابت داشت رفتاراشون. به هر حال این هم ازدواج همکاری که از نظر مشاوران محترم رد شده
arefe
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
4
18
من فقط از خانم آزاده نامداری ناراحتم که واسه چی همسر آقای حسنی شد؟
آخه حیف خانم نامدار نبود....!!!
حیف
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
نه اصلا حیف نبود آخه اگه فرزادنمیگرفتش که اون دختر بی مزه وبی دست وپای و عقده ای میترشید.
سارا
| Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
اقا محسن بااین دوخط نظر شخصیت و فرهنگ و شعورتون رو نشون دادین..ازین ادم بااین سطح شعور حرف بهتر از این درنمیاد..بعدشم فقط خودشونو خدامیدونن ک ب چ علت جداشدن و شاید هیچکدوم مقصرنبودن فقط بهم نمیخوردن..بهرحال نباید اینجوری قضاوت کنید...ازین ب بعد هم اقا محسن ی عینک بذارید ک قیافه مردمو درست ببینید!!..
رضا
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
آزاده جون خیلی گلی ... به کوری چشم همه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
14
7
اون از کسانیکه می رن پیش سید خندان خطبه عقدشون خونده می شه ... این هم از کسانی که پیش یادگاری بزرگان خطبه عقد می خونند...
خئاییش نفسشون حقه و برکت داره ...
پاسخ ها
اسلامی
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
فرجام عقدی که خطبه اش را حامیان ...بخوانند بهتر از طلاق زودهنگام نیست !! من همان روز اینرا پیش بینی کردم ! و امروز هم طلاق م. را از ی. در آینده نچندان دور پیش بینی می کنم !! خطبه عقد فقط مقام عظمای ولایت و ذوب شدگان در ولایت ایشان نه ... که تنها با رخت ...
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
3
1
گوئی "یک هم اسم" پیداکردم.دراین مورد نظر خاصی ندارم
پاسخ ها
xx
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
خجالت بكش با اون سواد ناقصي كه در مورد عاقد داري
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
4
اخییییییییییییی چراااااااااااااااا حیف
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
4
اخییییییییییییی چراااااااااااااااا حیف
مانلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
3
10
هر چند درست نیس از روی ظاهر قضاوت کنیم اما هر چی باشه فرزاد حسنی نباید مسایل خانوادگیشو تو برنامه بیان میکرد
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
7
4
هانیه خانوم حالا اگه این فرزاد حسنی بهت پیشنهاد بده که تو باکله میری زنش میشی
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
همینو بگو !!
هادي
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
اي ولله به مهران..واقعا که
اتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
3
7
حسابی خورد تو ذوقم.این همه تو تلویزیون واسه هم لاو میترکوندن.بعد یهو به این نتیجه رسیدن که تفاهم ندارن!!.سن هردوشون از سی گذشته بچه که نیستند بگیم احساسی تصمیم گرفتند..خدا کنه لااقل مشکلشون اساسی بوده باشه و گرنه هیچ جوره نمیشه این آبروریزی رو پاک کرد؟فکرشو بکنید دوباره بخوان برنامه سال تحویلو با هم اجرا کنن ولی این دفعه با این تفاوت که دیگه نسبتی با هم ندارن!!کاش با هم میساختن.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
14
بسمه تعالي
اصلآ به ما مربوط نيست ما مواظب زندگي خودمان باشيم واز اتفاقات درس بگيريم
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
4
10
ازاده نامداری از اولش هم حیف بود اصلا مناسب حسنی نبود
پاسخ ها
جهان
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بله به نظرمنم لیاقت فرزاد رونداشت.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
نشان از بی تجربگی قبل از ازدواج طرفین داره. والا همه چی تمرین می خواد واسه انسان
افروز
|
United States
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
8
چه ادمهاي فهميدهاي بودند كه سريعا جلوي يك زندگي اشتباه گرفتند،اين كه چرا ؟ به هيچكس ربطي نداره
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
3
8
حیف آزاده جون. فراد حسنی واقعا بی جنبه است.
پاسخ ها
ک.م
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
مطمعنی؟؟؟!!!!!!!!
لينك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
0
بريد ...
امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
6
11
کسی که تو برنامه زنده ! با وقاحت و گستاخی و ... ... هرچه تمام تر به سردار مملکت ( سردار رادان ) می پرد... ! معلوم است با زن بیچاره اش در خانه چگونه برخورد خواهد کرد ! حتماً دختر مظلوم را هزار باره قورت اش داده !!! فاعتبرو یا اولی الابصار !!
پاسخ ها
تینا
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
چه ربطی داره شماهام که منتظریت یه چیزی بشه همه روبه هم ربط بدید
بعدم فرزاد همیشه همین بوده این همه میدونستن چندساله خانوم نامداری اگه ازاین ویژگیشون ناراحت بود ومشکل داشتن 6ماه اونجوری بهشون نمیچسبیدن وتوبرنامه زنده فرودینش اونطوراسمشوبیاره مثل ندیدبدیدها!!!!!
علی
|
United States
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
3
4
تقصیر سیما هست که برای مجریان .متولیان ضوابط خاصی مثل . مدل موی سر. ریش. برداشتن زیر ابرو. عینک مدل . سبیل. لباس
تن نازی و....الگوگیری از فرهنگ غربی را به روخ نکشن......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
2
7
حیف از اون دختر ! یک سری تو کف ازدواج مانده اند ! یک سری هم خوشی زیر دلشان زده !!
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
6
فقط حیففف،حیف که زندگیا اینقد پوچ شده...
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
0
6
فقط حیففف،حیف که زندگیا اینقد پوچ شده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
واقعا حیف
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
4
10
باسلام.آقای فرزاد حسنی برایتان خیلی متاسفم که نشان دادید لیاقت خانم نامداری را ندارید.ای کاش خانم نامداری قبل از ازدواج باشما فیلم خانگی رالی ایرانی را میدیدکه چقدر ... هستید.
پريسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
2
3
ببخشيد اقاي حسني چند سالشون هست مگه ؟
من اگه ... نميدونم !! درست هست يا نه بگم ... اما ...
اگه شرايطش پيش بياد ... بقيشو ديگه نميتونم بگم يه جوانمرد پا پيش بزاره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
3
6
بره ...فرزاد حسنی با اون ابروهاش.ازش متنفر شدم. حیف آزاده نامداری.
غیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
1
4
با سلام
من یاداشتهای اکثر افراد را خواندم یکی نوشته حسنی و دیگری نوشته نامداری ... واقعا می گویند که دوره آخر زمان شده است من به این دوستان توصیه میکنم شماها که اطلاعی از شرایط و موضوع پیش آمده این زوجین ندارید که اینچنین اظهار نظر می نماید و هرکدام را متهم می نماید پس بهتر است در مورد دیگران اظهار نظر نفرمائید چرا که قضاوت کننده واقعی دیگری است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
آقای غیور
از این اتفاقا همیشه اتفاق افتاده و می افته
چه ربطی به آخر زمان داره آخه ؟!
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
4
7
کسی که ابرو بردارد نشانه مردانگی ندارد.
فریده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
6
اصلا نمیشه هیچ چیزی را پیش بینی کرد بخصوص در بحث ازدواج . این اتفاق ممکنه برای هر کسی بیفته من یک روز فکر میکردم خوشبخترین زن دنیا خواهم شد با پسری ایده آل ازدواج خواهم کرد و باشرایط خوبی که داشتم فکر می کردم بهترین انتخاب را خواهم کرد اما بعد از ازدواج همه چیز فرق میکنه بنظر من همه ما باید مواظب قضاوتهایمان باشیم وقتی کلامی زده میشود که دل کسی به درد بیاید تاوان دارد مراقب باشید . قضاوت نکنید لطفاً قضاوت نکنید خانم آزاده همه چیز به نگاه شما به زندگی بستگی دارد این اتفاق نیز بخشی از زندگی است مهم اینستکه که از تجارب خود استفاده کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
به به... گل گفتید فریده خانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
4
مهریش هم بخشیده یا نه
shaki
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
1
va chera mesle ahde boqi ha qezavat mikonid,khob ba ham nasakhtan va talaq gereftan dg inqad mohem nabude ke0
(vase harkasi momkene pish biad aqayoon va khanomaye mohtaram)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
جدا؟ن بابادروغه بخدا
حميدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
3
7
سلام من سراحتا بگويم علت اصلي اين طلاق سر خود معطلي و .... بي حد و حصر فرزاد حسني با همسرش است. خانم نامداري فردي مودب و با فكر و سنجيده گو و با شهامت است. ولي برعكس آقاي حسني فردي..است كه فكر ميكنه خيلي با نمك و جالبه اما اصلا اينطور نيس.اينو فكر كنم خودشم خوب ميدونه اما پشت يه سرسي پر رويي ها و وابستگي هايي كه داره هنوز داره ادامه ميده كه اونم روزاي آخر كارشه و بايستي يا اخلاق و رويه اش را عوض كنه (كه اين موضوع خوني هستش و غير قابل اصلاح و تغيير) يا بايستي به فكر چيزهاي ديگر..... خلاصه به نظر من و خيلي هاي ديگه خانم نامداري برا لذت بردن از زندگي و پيشرفت و سلامتيش بهترين كار را كرده . چون با شخص آقاي حسني ده دقيقه هم صحبت بودن بيشتر قابل تحمل و لذت بخش نيست. بقيش وقت تلف كردنه. دوستان ميتونن با ادرس paydar81@yahoo.com با من در ارتباط باشن. ممنون از تحملتون
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
1
2
دوستان زندگی خصوصی دیگران ب من و شما مربوط نمیشه ،کم قضاوت کنیم در این مورد.هرکس زندگی خودشو داره.
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
8
خیلی باورش برام سخته. دلم از این خبر گرفت. واقعا نسبت به عشق بی اعتماد شدم. این آقا که انقد ادعای عشق می کرد.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
4
1
امیدوارم این جدایی باعث ارتقا روحی هر دو نفر بشه.در ضمن از چه طریقی میتونم با خانم نامداری ارتباط برقرار کنم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
2
4
این فرزاد حسنی بره ... یعنی واقعا خاک ...چقدبی لیاقته
حالم از هرچی عشقه به هم خورد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
3
بچه هاچرازودقضاوت می کنید خب حتمایه مشکلی داشتن اگه بخوایم مقصرپیداکنیم هردوشون مقصرن چون قبل ازاذدواج باید کاملاهمومیشناختن بدبختی جامعه مااینه فوری میگیم عشق الان یه جورایی بایدحلش میکردن که کوتاهی کردن .
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
1
بچه هاچرازودقضاوت می کنید خب حتمایه مشکلی داشتن اگه بخوایم مقصرپیداکنیم هردوشون مقصرن چون قبل ازاذدواج باید کاملاهمومیشناختن بدبختی جامعه مااینه فوری میگیم عشق الان یه جورایی بایدحلش میکردن که کوتاهی کردن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
2
چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حميدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
1
سلام من سراحتا بگويم علت اصلي اين طلاق سر خود معطلي و ... بي حد و حصر فرزاد حسني با همسرش است. خانم نامداري فردي مودب و با فكر و سنجيده گو و با شهامت است. ولي برعكس آقاي حسني فرد... است كه فكر ميكنه خيلي با نمك و جالبه اما اصلا اينطور نيس.اينو فكر كنم خودشم خوب ميدونه اما پشت يه ... وابستگي هايي كه داره هنوز داره ادامه ميده كه اونم روزاي آخر كارشه و بايستي يا اخلاق و رويه اش را عوض كنه (كه اين موضوع خوني هستش و غير قابل اصلاح و تغيير) يا بايستي به فكر چيزهاي ديگر..... خلاصه به نظر من و خيلي هاي ديگه خانم نامداري برا لذت بردن از زندگي و پيشرفت و سلامتيش بهترين كار را كرده . چون با شخص آقاي حسني ده دقيقه هم صحبت بودن بيشتر قابل تحمل و لذت بخش نيست. بقيش وقت تلف كردنه. ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
2
خیلی شوکه شدیم ای کاش علت طلاق رو هم میگفتند
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
1
1
متاسف شدم.به نظر خیلی زوج خوبی بودن
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
1
0
خب این خبرها ممکن است بدرد پر کردن صفحات سایت یا روزنامه بخورد ولی برای مردم و اجتماع پشیزی ارزش نداره چون هزاران ادم هستند که کلی اتفاقات گوناگون در زندگیشان می افتد و چندان مهم هم نیست زندگی این دو هم مثل بقیه ادمها حالا چی شده که اینها رسانه ای می شوند.!!! ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
3
این اتفاق بعید به نظر نمی رسید.
تف حیف شد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
1
تف حیف شد
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
1
5
خاک تو سر اونهایی که گفتن خاک تو سرش .خوشتون میاد کسی اینجوری بهتون بگه .کی از زندگی کسی هبر داره جز خدا .به شما ها چه که لیاقت رو تعیین میکنید وقاضس شده اید .
زندگی شخصی خودشوته این خانم هم نباید اعلام میکردن .این بی فرهنگی وکوته بینی رو دور بریزید .عاقبت خوش رو براشون دعا کتید .فقط ناراحتشون کردین با این حرفا .حق الناس داره این حرفاتون .بترسید از خود .خودتونو جای دیگری بگذارید شما خوشتون میاد من ندانسته توی زندگیتون وتصمیماتت دخالت کنم یا به شخص خودت بد بگم ،من چه میدونم زیر وبم زندگیت چیه ؟؟!خواهش میکنم سطحی فکر نکنید.
عتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
1
0
ابرومونو بردین شما که الکوی مردمین این کارارا می کنین وای به حال بقیه
رشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
بدا بحال اون حسني
کیشکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
عاقا ملت فوق العاده باحالی هستیم اگه دقت کنید بیشتر آقایون طرف فرزاد حسنی هستن بیشتر خانم ها هم طرف آزاده نامداری البته ازنظر خیلی ها بهم میومدند چون هردو زبون ...و کمی... بودن بهتره که ما اصلا قضاوت الکی نکنیم در هر صورت که بهم میومدن و در وتخته باهم جور بودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
مبارکست
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
4
اگر می خواهید به آرامش برسید از قضاوت کردن دست بردارید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
کاملا موافقم ازدواج یا طلاق یه چیز شخصیه به خودشون ربط داره نه منو شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
چه خبرتونه همه سایت ها پر کردید به درک طلاق دادن حتما بهم نمیان
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
1
1
خیلی ناراحت شدم من خانم نامداری رو خیلی دوس داشتم انشاله که موفق باشن تو ازدواج بعدیشون
نگار و فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
0
سلام هم با ازدواجشون شوکه شدیم هم جداییشون اما بنظر ما حیف شدن دوتاشون دوست داشتنی بودن و خااااص . انشا الله خوشبخت بشن
شیرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
3
من در مورد طلاقشون نظری نمی دم..ولی اصلا طرز صحبت کردن یک مرد بایک خانم اون هم در یک برنامه زنده تلوزیونی باید کاملا محترمانه باشه.این دو تا از اول برنامه باهم کل کل داشتن..آزاده هم مرتب حرص می خورد وچیزی نمی گفت.مگه زندگی میدون جنگه؟که هی سعی میکنی بینی طرف رو به خاک بمالی؟این آقای حسنی تو برنامه کوله پشتی ام ...بود.(طرز بخوردش باسردار رادان رو که یادتون هست؟)خدا همه رو به راه راست هدایت کنه..انشالله. این دوتا دوباره برگردن سر زندگی شون..واقعا متاسف شدم.
پردیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
امید وارم یه دلیل محکم واسه کارشون داشته باشن ......متاسفم
فریده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
سلام برای خانم نامداری ناراحت شدم من برنامه عیدراندیدم امااون طوری که شنیدم آقای حسنی خیلی ...ی کرده که جلوی دوربین به خانم اش اهانت کرده من قبل از ازدواج شانم ازاجرای حسنی متنفربودم به نظرم اجرای ... ونچسبی داشت خیلی وقتا ازحالت حیا وادب خارج می شد درعجب بودم ازبرنامه های صدا وسیمای خودمان بااین مجری .... ومغرور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
2
هر دو محترمند و قابل احترام زندگی خصوصی دیگران به خودشون ربط داره خواهشا خواهشا در مورد مسایلی که کاملا شخصیه قضاوت نکنیم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
در فرهنگ ایرانی وقتی جدا میشوند همه تفصیرها گردن. یکنفر میشود .ولی توی دعوا دو طرف مقصرن .خیلی کم ادمهای با فرهنگ اینجا بودن .هر چی گفته شده قضاوت نکتید فقط خدا قاضیه .یکسری عقده ایی وخاله زنک دوباره همون خرفها را تکرار کردند .
اقایونی که اظهار فضل کردند اگر خدای نکرده این اتفاق برای شما رخ بدهد .من بگویم خاک تو سرت لیاقت نداشتی ،دیگری بگوید از اولش معلوم بود سومی بگوید عقده ایی واز هر کس هزاران فحش وناسزا بشنوی وهزار تا هم پشت سرت غیبت کنند .در صورتیکه که شاید مقصر نباشی وادم خوبی هم باشی چه حسی به شما دست می دهد ؟؟؟فقط یک لحظه فکرش رو بکنید. شاید طرف مقابلت مقصر بوده ....شاید هر دو ...ولی دیگران که نمیدانند چون توی زندگیت نبوده اند ،خیلی ناراحت میشی تا افسردگی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
1
اقای حسنی خیلی مهربوت وساده ودلپاکن وهمیشه چوبشو خورده متاسفانه در جامعه ایران حقیقت رو نمیشه زد ،وقتی از چیزی که نباید اینجور عمل بشه پیش کسی که مسءولیت اینکار ها رو بعهده داره حقیقت رو نگه پیش کی باید گف ،اصلا توهینی نکردن ،واقعیت را خیلی واضح گفتن که کسی جرات نداره .اصلا دعوت شده که ب این چیزاپاسخ بدهد نه یک سلام وتشکر وافرین بگویند همین است که ایران پیشرفت نمیکند .ایشون امیدشون فقط به خداست واصلا رابطه ایی ندارن اگر داشتن این همه سال ناعدالتی در حقش نمیشد محمد رضا خان ،گذشته ها را نخواستم وسط بکشم واصلا ب این بحث مربوط نیس ،چون حرفهای ناحقی ادم میبینه نمیشع نگفت .
خانم نامداری مساءل شخصی شما هم ب من وهیچ وکس مربوط نیست ،کاش نمیگفتید تا هر کسی حق دخالت وقضاوت در زندگیتان را نکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
1
ملت ما به همه چیز ایراد بگیره بحث یک چیز دیگس چیزای دیگه میگن .حتما به قول ی دوستمون بهم نمیومدن ایرادی داره .خانم صفوی محری هم طلاق گرف اونا ک سنی ازشون رفته بود یا سحر دولتشاهی ورامبد جوان ،همشونم خوب بودن باید بیان به رامبد جوان از ... خودشون اهانت کنن.زندگی خودشونه مگه ما میخوایم زندگی کنیم .جوری هم حرف میزنید انگار نون وتلیت خوردید وبردار یا خواهرشونی .دعا کتید دلاتونو صاف کتید .به کسی هم بد بین نباشید .گناهبار نکنید خودتونو با حرفاتون ،قضاوتتون،توهین ،خدا سر خودت میاره .من دعا میکنم هر کسی اینجوری هس سر خودش خدا بیاره که بفهمه دیگران چه کشیدن و غلط کردیم راجع به دیگران اینجور گفتیم.
خدایا همه ما را به راه راست هدایت کن تا بدبیتی وقضاوت بیجا در موردکسی نداشته باشیم.
خدای من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
1
هیچ چیز یدی نگفتن شلوغش میکتید چقدر خاله زنک ،وقتی همسرت یا همکارت میگه من خوابم میاد ،منم میگم چرا من خوابم نمیاد ،وقتی همون ثانیه اول برنامه ساعتو یکساعت عقب میگه .وقتی انگار خوابش میاد مهمونو صدا کنه یا گرم بگیره با مهمون .خلاصه بدرد برنامه پر حرارت عید نمیخوره جنس اجراش .تنهایی باید برنامه رو شاد میکردولی هیچ چیز بدی نگفتن همیشه هم طتاز بوده همه هم میدونن قبل لز اینکه ناراحت بشن.و برای ان شب اگه بگفته شما باشه ادم نباید صبر داشته باشه زندگی وجدایی ک الکی نیس ،حتما چیزایی دیگه ایی بوده و کسی نمیدونه وبدون شک حرفهای خاله زنکان هم اثر داره وزندگیها پاشوتده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
2
....عاقدش باشه توقع بیش تر از این را نداشته باشید .
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
1
خداوکیلی صحت داره؟
موندم از تعجب
خاک ...
یا علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
الگوهای تحمیلی ...
خدای من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
هیچ چیز یدی نگفتن شلوغش میکتید چقدر خاله زنک ،وقتی همسرت یا همکارت میگه من خوابم میاد ،منم میگم چرا من خوابم نمیاد ،وقتی همون ثانیه اول برنامه ساعتو یکساعت عقب میگه .وقتی انگار خوابش میاد مهمونو صدا کنه یا گرم بگیره با مهمون .خلاصه بدرد برنامه پر حرارت عید نمیخوره جنس اجراش .تنهایی باید برنامه رو شاد میکردولی هیچ چیز بدی نگفتن همیشه هم طتاز بوده همه هم میدونن قبل لز اینکه ناراحت بشن.و برای ان شب اگه بگفته شما باشه ادم نباید صبر داشته باشه زندگی وجدایی ک الکی نیس ،حتما چیزایی دیگه ایی بوده و کسی نمیدونه وبدون شک حرفهای خاله زنکان هم اثر داره وزندگیها پاشوتده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
با سلام، خواهشی داشتم از دوستان که کامنت گذاشتند، لطفاً در مورد هیچ کس قضاوت نادرست و عجولانه نداشته باشیم، خیلی از ما شاید در طول زندگی اعتقاد و باورهایی داشته باشیم و خیلی هم روش حساب باز کرده باشیم ولی همین که در شرایطش قرار گرفتیم، شاید نتونستیم در زندگیمون عملیش کنیم. ما که از این دو هنرمند و زندگیشون خبر نداریم پس چرا داریم قضاوت نادرست می کنیم اصلا چرا باید قضاوت کنیم آیا این قضیه به کسی ربط داره، مطمئناً به کسی ربطی نداره، شاید خیلی حرف ها هم در جریان اجراشون گفتند ولی این دلیل نمی شه که چون خودشون گفتند باید 100 درصد عامل به حرفاشون باشند شاید شرایطی داشتن که نتونستن از پسش بربیان، شما از کجا می دونید، بعنوان یک هم وطن خواهش می کنم در این رابطه و موارد مشابه یک طرفه به قاضی نریم شاید یک روز خدای نکرده ما در جایگاه اونها قرار بگیریم اون موقع چه حالی می تونیم داشته باشیم اون هم در این دوره و زمونه پر از تغییر که هنر می خواد در این زمانه زندگی کرد. مرسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
با سلام، خواهشی داشتم از دوستان که کامنت گذاشتند، لطفاً در مورد هیچ کس قضاوت نادرست و عجولانه نداشته باشیم، خیلی از ما شاید در طول زندگی اعتقاد و باورهایی داشته باشیم و خیلی هم روش حساب باز کرده باشیم ولی همین که در شرایطش قرار گرفتیم، شاید نتونستیم در زندگیمون عملیش کنیم. ما که از این دو هنرمند و زندگیشون خبر نداریم پس چرا داریم قضاوت نادرست می کنیم اصلا چرا باید قضاوت کنیم آیا این قضیه به کسی ربط داره، مطمئناً به کسی ربطی نداره، شاید خیلی حرف ها هم در جریان اجراشون گفتند ولی این دلیل نمی شه که چون خودشون گفتند باید 100 درصد عامل به حرفاشون باشند شاید شرایطی داشتن که نتونستن از پسش بربیان، شما از کجا می دونید، بعنوان یک هم وطن خواهش می کنم در این رابطه و موارد مشابه یک طرفه به قاضی نریم شاید یک روز خدای نکرده ما در جایگاه اونها قرار بگیریم اون موقع چه حالی می تونیم داشته باشیم اون هم در این دوره و زمونه پر از تغییر که هنر می خواد در این زمانه زندگی کرد. مرسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
بنظر من نامداری کار درستی نکرد که خبر طلاقشو همه جا پخش کرد
یه آدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
اگر این خبر واقعی باشد برای حسنی متاسفم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
سلام دوستان
اصلی ترین علت طلاقها نداشتن وحدت مزاج است.بله تعجب نکنید!
هر مزاجی ویژگی ها و نیازهای خاص خود را دارد،اصلی ترین اختلاف این دو زوج این بود که آقای حسنی دارای مزاج دموی ... و طرف مقابل دقیقا برعکس بود.!
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
3
به عقیده بنده، فرزاد حسنی مجری توانایی است که شهامت و اعتماد به نفس در گفتارش که آمیخته با تندی و جسارت است، او را از فرم کلیشه سایر مجری ها در آورده و آزاده نامداری هم مجری توانایی است که گفتار راحتش او را از سایرین متمایز کرده است.
در کمال حیرت (!) نظرات متفاوت شما دوستان را خواندم. نظراتی که چنان بی رحمانه نوشته شده بود و چنان تهاجمانه بود که گویی سالیان سال است که با یکی از دوطرف این قضیه زندگی کرده اید و شناخت کافی به تمام جزئیات قضیه دارید که کارشناسانه دست به محکوم کردن یکی از این دو نفر می زنید!!!
خوب است قبل از هر چیز به خودمان گوشزد کنیم که " قضاوت کردن کار هر کسی نیست " و کار کسی می تواند باشد که به تمام جزئیات یک مساله واقف باشد نه کار من و تو (!) که فقط از آزاده نامداری و فرزاد حسنی هر چه می دانیم و دیده ایم، خارج از یک صفحه چند اینچی نیست! شاید بتوانیم به خود این اجازه را بدهیم که فقط و فقط در مورد کیفیت مجریگری این دو عزیز نظر بدهیم، اما ما هیچ چیز و هیچ چیز از نحوه روابط و رفتار آنها با هم نداریم. آیا شما دوست عزیز همه نقش هایی که داری به یک کیفیت انجام می دهی؟؟ مگر کم هستند کسانی که در اجتماع رفتار بسیار خوبی دارند اما بدرفتارترین در خانه هایشان هستند و یا بالعکس!!
این همه آمار درخشان طلاق به گوشمان می رسد که ده ها دلیل می تواند در دلش نهفته باشد. طلاق این دو نفر هم یکی از هزاران طلاقی است که رخ می دهد، فقط فرقش این است که ما این دو نفر را به واسطه شهرتشان می شناسیم. همین!
ما اجازه نداریم به خاطر این که از مجریگری یک مجری خوشمان نمی آید، دست به استدلال استقرائی و تعمیم جزء به کل بزنیم و سریع حکم صادر کنیم و نیز اجازه توهین به هیچ کدام از این دو نفر نداریم.
چند وقت پیش که خبر ازدواج این دو نفر راشنیدم واقعا برایم جالب بود و چند وقت بعدتر کلیپ شعری که فرزاد حسنی برای همسرش سروده بود و در برنامه به او تقدیم کرد را دیدم. هم متن بسیار جالبی داشت و هم انجام چنین کاری شهامت (!) می خواست. چرا که او خیلی خوب می دانست که این برنامه را همه می بینند. همسرم هم این کلیپ را دید و شروع به قضاوت های تند کرد. من هم در جواب او گفتم : من هیچ شناختی از این دو نفر ندارم فقط عمل شجاعانه مردی که در یک رسانه عمومی ارادتمندی خود را به همسرش ابراز می کند ستودم. دیشب همسرم با خوشحالی(!) سراغ من آمد و خبر این جدایی را داد. خوشحال از اینکه به واسطه طلاق دو نفر حرفش به کرسی نشسته است... بسیار متاثر شدم. اما باز هم گفتم عمل آن مرد قابل تحسین بوده است. این اتقاق اتفاقی است که ممکن است برای هر کداممان رخ دهد و یادمان به این حرفهای تند و تیز بیفتد.
حالا بهتر است به جای قضاوت های تند و بی رحمانه که ممکن است سبب دل شکستگی شود، برای این دو عزیز آرزوی خوشبختی و آرامش داشته باشیم.
سیدجلال الدین علوی ازالیگودرزلرستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
2
اولاً باید به سرکارخانم نامداری بگویم که طلاق زیباترین انتخاب برای فرار از یک جهنم سرداست، واگر بد بود درقرآن به عنوان یک راه کار معرفی نمی شد. دوم اینکه این تصمیم، تصمیم درست وقابل احترامیست ، جداشدن از یک آدم ل... واز خود متشکر درواقع یک تولد دوباره محسوب می شود ومن این تولد را به شما وخانواده وهمه دوستانتان تبریک میگویم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
امیدوارم این نظر هرچه زودتر تکذیب بشه. چون طلاق خیلی شومه .برای همه نه فقط برا اینا. آدم یاد باهم بودنشون می افته.غصه اش میگیره.انشاله دروغه.
نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
امیدوارم این نظر هرچه زودتر تکذیب بشه. چون طلاق خیلی شومه .برای همه نه فقط برا اینا. آدم یاد باهم بودنشون می افته.غصه اش میگیره.انشاله دروغه.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
3
سخت نگیرین طبیعت این تیپ هنرمندان همین است سوابق زیادی هم دارن از زمان اون ... کاشون همین بوده چون اینا تربیت شده فرهنگ غرب هستند
بهارک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
سلام هنوز تو شوک خبرجداییشونم باورم نمیشه فک میکردم چه زوج خوشبختی هستم واقعا ناراحت شدم
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
0
سلام دوستان.من این خبر رو تازه امروز خوندم.واقعا صحت داره؟واقعا تاسف باره.اخه چرا؟مثلا رسانه ای ها الگوهای مملکت ما هستند.
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
جوان مگر نظر بندهکجاش مشکل داشت و کجاش خلاف بود که با سانسمر گذاشتی؟ خواهش میکنم جواب بدید خبر ازدواج یک زوج و یا خدای نخواسته خبرطلاق یک زوج هر چند مردم او بشناسند چه دردی رااز جامعه به جز مشوش کردن اذهان دوا خواهد کرد ؟؟!!.
مهتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
واقعا اینا ثبات روحی روانی ندارن نه به برنامه ی سال تحویل که اینقدر ادای عاشقا رو در اوردن و برا هم پپسی باز کردن نه به اینکه بعد چند ماه طلاق گرفتن من از هیچکدومشون خیلی خوشم نمیومد اخه خیلییییییییییییی اعتماااد به نفس کاذب داشتن!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
به نظر من اين نفر هردوشون حراف وحرف رك زن هستن به همين خاطر نتونستن باهم زندگي كنند چون از هم كم نميارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
1
خودتون خسته نشدیدچی کاربه دیگران داریدسرتونوبندازیدپایین زندگی خودتونودرست کنید
زرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
0
این خبر همه رو ناراحت کرد... براشون آرزوی آرامش و خوشبختی دارم
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
1
چرا ما ایرانیا عادت کردیم به این فک کنیم که طلاق شکست....هیچ دلیلی نداره ازدواج 2 تا ادم از 2تا فرهنگ مختلف تا ابد تضمین بشه.... هر دوشون مجریای خوب و زبر دست هستند و امید وارم هر کدومشون به نوبه ای موفق بشن بعد از این ماجرا....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
1
سایت جوان !!! چه مرضی در دل دارید ؟ که دایم کامنت ها را برای این خبر طلاق درج می کنید ولی کامنت خبرهای مهم دیگر را یا درج نمی کنید ! یا دیر درج می کنید ! یا که اصل خبر را هم از دسترسی خارج می کنید ؟؟ چه مرضی در دلتان دارید ؟!!
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
2
طلاقشون مثل ازدواجشون شوکه کننده بود
امیدوارم تو زندگی موفق باشن خوب بودن یا بد بودن هر شخصی به خودش مربوطه ما کاره ای نیستیم قضاوت کنیم
اونی نوشته هشداریه به علیخانی حالش واقعا خوب بوده؟به اون بنده خدا چ ربطی داره...
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
1
وقتی حسنی میپرید تو حرف زنش اعتماد به نفس و ازش میگرفت به نظرم نامداری یک برنامه در مورد طلاق بسازه بد نیست
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
واقعا از این نظرهای مزخرفتون برا همه تون متاسفم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
ای بابا،حالا انگار ملکه انگلستان از همسرش جدا شده،به درک که جداشوده اخه این دوتا مورچه تفه نچسب چی بودت که حا اینقد خبرساز شودن،حوسبازی که شاخودم نداره،اه چقد دوتاشون چندش بودن پروواز خود راضی سزایه ادمایه از خودراضی همینه دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
1
اخه دوستان ازدواج دوتا ... اصلا کار خوبی نبود
...
استغفرا...
پاسخ ها
انسیه
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
خانم نامداری خیلی خانم با شخصیتیه اقای حسنی در شأن ایشان نبود.
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
1
آخه آزاده خانم حیف شما نبود ...
انسیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
3
خانم نامداری خانم باشخصیتیه اقای حسنی در شآن ایشون نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
1
زبان سرخش سرشو به باد داد فرزاد باید یه خورده قبل از حرف زدن فکرکنه به هرحال تجربه تلخیه امیدوارم خداکمکشون کنه وفرزادحسنیم سعی کنه زندگی شخصیشو باکارش قاطی نکنه واین بار کوچک مجازترجلو بره زیادی خودشو. علامه میدونه زندگی زناشویی این حرفاروبرنمیداره شوخی نیست که پایه زندگی زناشویی گذشت واحترام به نظرات همه هردوتاشون سن وسال بالغی دارن اما درک زناشویشون پایین بود
ملیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
1
الکی قضاوت نکنید هردوشون زبون ...بودن برا همین کارشون به جدایی کشید قطعاً هر دو مقصر وقتی که ازدواج کردند میدونستم از هم جدا میشن ولی فکر نمیکردم به این زودی یه جورایی هنوز ماه عسلشون تموم نشده بود
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
ان ...
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
حسنی همچین قربون صدقش می رفت
گفتم چه زوج خوبی بشن.
برا شون متاستفم.
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
من واقعا نمی دونم زندگی خصوصی مردم به ما چه ربطی داره این خبر نگار ها هم شورش را درآوردن مثل این طلاق ندیده ها از زندگی خصوصی مردم فیلم وعکس می گیرند طلاق گرفتند که گرفتند به ما چه ربطی دار ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه .
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
من واقعا نمی دونم زندگی خصوصی مردم به ما چه ربطی داره این خبر نگار ها هم شورش را درآوردن مثل این طلاق ندیده ها از زندگی خصوصی مردم فیلم وعکس می گیرند طلاق گرفتند که گرفتند به ما چه ربطی دار ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
امید وارم دوباره به زندگیشون برگردن من اجرای خانم نامداری رو خیییییییلی دویت داشتم ولی واقعا قضاوت کار مانیست الهی مشکلشون برطرف شه....بعدشم شما چکار به آقای علیخانی دارید که میگید عاقبت آقا احسانم همینه اجرررراشون که زمین تا آسمون با هم فرق میکنه بعدشم آقا احسان خیای اجراشون قشنگه...من کاری به زندگی شخصیش ندارم ولی اجراش زمین تا آسمون بافرزاد خان فرق داره....خواهشا قضاوت نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
امید وارم دوباره به زندگیشون برگردن من اجرای خانم نامداری رو خیییییییلی دویت داشتم ولی واقعا قضاوت کار مانیست الهی مشکلشون برطرف شه....بعدشم شما چکار به آقای علیخانی دارید که میگید عاقبت آقا احسانم همینه اجرررراشون که زمین تا آسمون با هم فرق میکنه بعدشم آقا احسان خیای اجراشون قشنگه...من کاری به زندگی شخصیش ندارم ولی اجراش زمین تا آسمون بافرزاد خان فرق داره....خواهشا قضاوت نکنید
منیره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
1
این مسائل برای هر کسی ممکنه اتفاق بیوفته ولی دلم برای آزاده جون می سوزه که انقدر پاک و خوشگل و باشعور ،باید یه مدتی به خاطر یه آدمی انقدر آزرده خاطر بشه.
مریم وار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
1
1
نامه ای سرگشاده به آزاده نامداری از طرف یک زن ایرانی
: آزاده نامداری عزیزم
خانومی که شما باشی...
وقتی خانمهای ایرانی رو دعوت به حفظ زندگی مشترک میکنی خیلی قشنگ نیست به خودت رسید بگی "این اتفاق می تواند در زندگی هرکسی بیفتد..."
مرگ هم برای همه ممکن است رخ دهد... اما همه پیشگیری می کنن.
یا حالا که به شما رسید آسمون رنگ دیگه ای گرفته؟!!
طلاق رو بی اهمیت جلوه دادن مساله رو حل نمی کنه...

خانومی که شما باشی...
باید بدونی که امروز روزی کمتر مردی پیدا میشه که ازدواجشو آشکار کنه به خصوص در عالم بازیگری و سیما که همه سعی میکنن سطح همه ی روابطشون رو برای آزادی بیشتر کاملا مخفی کنند. پس فرزاد انقدر مردونگی کرد که با صدای بلند ازدواجش رو اعلام بکنه و اونقدر عطش داشتن همسر رو داشت که نشون میده واقعا دوران تجرد پاکی رو سپری کرده

خانومی که شما باشی ...
اینی که گفتی دوست داری عاشق باشی نه معشوق.
باید بدونی زن اگه به عنوان یک زن تو نقش واقعی خودش باشه ترجیح میده معشوق باشه نه عاشق...
با وجود اینکه میگویی ترس از ابراز عشق هم داری...
این تفکر دمدمی و تشویش و روحیات ضد ونقیض برای شما خوب نیست...
و این در برنامه های شما هم کاملا واضح بود که نشان می داد پایگاه فکری ثابتی ندارید
درست برعکس فرزاد حسنی...

خانومی که شما باشی...
برادرم می گفت زن و مرد باید مثل قفل و قزن باشند دوتاشون که یک جور باشند زندگیشون بهم قفل نمیشه...
پس تا روحیات خودتو تغییر ندادی و از زن بودن تعریف عمیقی نداشتی ازدواج نکن!
حداقل با یه مرد با روحیات مردانه ازدواج نکن!
دنبال یک مرد با روحیات زنانه باش تا دوستش داشته باشی و ازش حمایت کنی..
چون بر عکس صدای زنانه ات روحیات مردانه ات مانع یک زندگی است

خانومی که شما باشی...
باید بدونی هرکسی در هر نقشی باید احساس مسولیت صددرصدی داشته باشد و لازمه اش مقداری گذشت است نه خودخواهی!
اینکه گفتی 90درصد زندگی ام خودم هستم و 10درصد بقیه . جمله ی بسیار زشتی است در سرزمینی که افرادی از 100درصد خود برای من و تو گذشت کرده اند.

خانومی که شما باشی...
ما به آدمایی که افکار و شخصیتشون 50درصدش در مقابل ماست، میگیم دو رو! اما به کسی که به اعتراف خودش 20درصد خودش ، خود واقعی اش است که جلوی دوربین به نمایش می گذارد چه باید گفت!!!؟

خانومی که شما باشی...
باید میدونستی فرزاد حسنی توی یه فضای مردونه و پادگانی زندگی کرده که چون خواهر نداشته بلد نیست با جنس زن ارتباط برقرار کنه. و این از زبون تلخ و تند و رکش تو برخورد با مخاطبین کوله پشتی آشکار بود و این بزرگترین خطاش بود که با یک زن با روحبات زنانه قابل حل بود، بدون کمترین آبرو ریزی.


خانومی که تو باشی...

گفتی که نتونستی دروغ بگی و خبر طلاقتو علنی کردی یه مسلمون هیچوقت دروغ نمیگه مثلا به مردم نمیگه نامزد بوده ولی صد درصد مهریه شو اجرا بذاره. شاید حواست نبود مهریه یه دختر نصف میشه.
خانومی که شما باشی... خدا گفته "لم تقولون ما لا تفعلون یعنی چرا چیزی میگویید که خود به آن عمل نمی کنید؟!!" شما که تو برنامه ی تلویزیونی تون مرد سه زن دار دعوت میکنی خیلی قشنگ نیست به خودت رسیدی وقتی دیدی با همسرت (نه نامزدت) مشکل داری تو یه چشم بهم زدن طلاق بگیری.

خانومی که شما باشی ..
پدرو مادرم اول زندگی مشکل پیدا کردن از پدرم پرسیدن مشکل زنت چیه؟ گفت ناموس منه به شما چه؟ گفتن حداقل بگو مشکلش چیه تا بعد تو برای ازدواج بعدیش اصلاح شه و بابام گفت اون موقع هم ناموس یکی دیگه است بازم نمیتونم بگم...
من معنی سکوت یه مرد رو خوب میدونم...
ان الله مع الصابرین.
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
0
0
سلام
خیلی از آدمها در این جامعه ازدواج میکنن و به هر دلیلی از همدگه جدا میشن ولی ما از هیچ کدوم نمیپرسیم چرا و به قضاوت نمیشینیم خوب این دو مجری عزیز نیز که در کار خود موفق ولی شاید در زندگی شخصی کمی نا موفق جلوه کنن مثل ما بقی آدم ها چرا باید کنکاش کرد و ما به خودمون جرات و جسارت کنجکاوی بیش از حد بدیم. توی یه فیلم سینمایی شنیدم که میگفت زن و شوهر رای هم مثل کفش میمونن تا به هم عادت کنن زمان میبره ولی گاهی وقتا بی فایدست چون خیلی آدم رو آزار میدن پس جدایی درسته بهترین راه نیست ولی حتما آخرین راهه.
المیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
0
0
ادمای عاقل چه ربطی به عاقد داره اگه شخصیت داشتین اینقدراحت باگستاخی به این شخصیت بزرگواراهانت نمیکردین واقعابرا همه اونایی که این طلاق ربط میدن به عاقدش خیلی متاسفم خیلی کوته فکرین
المیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
0
0
ادمای عاقل چه ربطی به عاقد داره اگه شخصیت داشتین اینقدراحت باگستاخی به این شخصیت بزرگواراهانت نمیکردین واقعابرا همه اونایی که این طلاق ربط میدن به عاقدش خیلی متاسفم خیلی کوته فکرین
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
0
شاید فکرکنید الکی میگم اما من از روزی که ازدواج اینا اعلام شد فهمیدم دووم نمیارن از تیکه های فرزاد حسنی که هی سال تحول به خانم نامداری مینداخت و پروگریهای بی حدواندازش معلوم بود که اعصاب ازاده خانم نمیکشتش! خدا دوسش داشت ازاده رو. وا ا لا اn
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
1
شاید فکرکنید الکی میگم اما من از روزی که ازدواج اینا اعلام شد فهمیدم دووم نمیارن از تیکه های فرزاد حسنی که هی سال تحول به خانم نامداری مینداخت و ... بی حدواندازش معلوم بود که اعصاب ازاده خانم نمیکشتش! خدا دوسش داشت ازاده رو. وا ا لا اn
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
0
حیف خانم نامداری
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
0
خیلی بدشدکاش یه ریش سفیدپادرمیونی کنه کارشونودرست کنه من خیلی ناراحت شدم خیلی بده که بعضی ازبچه هانظرات بدی میدن!مگه خوشتون میادیکی درموردشمااینطوری بگه ؟خیلی غمنگیزبوداین خبر
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
1
با وجود اینکه هر روز با اینترنت کار می کنم خبر ازدواج و طلاق این دو فرد رو امروز 5آبان 93 اتفاقی در اینترنت دیدم .فرزاد و آزاده را همه ما در حد برنامه های تلوزیونی می شناسیم. به خوب یا بد بودن شخصیت دو فرد کاری ندارم. اما دوستان اینو بدونید اتفاقات خوب و بد در زندگی آدم ها رو عاقل می کنه.متأسفانه شهرت و ثروت از آدم ها یک شخصیت نامتعادل میسازه.من فکر میکنم باید برای هردوشون خوشحال بود شاید این اتفاق ناخوشایند برای هردوتاشون لازم باشه.
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
0
زندگی که با زبون نمیچرخه با عمل باید چرخوند این دو تا فقط زبون خوب داشتن نه عمل خوب. حالا بعد از طلاق جنس هر دوشون مردم بهتر می شناسند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار