کد خبر: 663655
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ویژگی‌های نمایش «شبی در کهشکشان‌ها» در بیان دوران دفاع مقدس بیان کرد که این نمایش می‌تواند یکی از راه‌های اتصال نسل جوان با دوران دفاع مقدس باشد.
حجت الاسلام سید رضا اکرمی با حضور در محل اجرای «شبی در کهشکشان‌ها» ضمن تجلیل از اجرای آن به خبرنگار مهر گفت: به نظرم اگر بتوان همین مفاهیم را با همین کیفیت در مدت زمان کمتری در اختیار مخاطب قرار داد بسیار عالی خواهد شد چراکه مفاهیم خوب و بار ارزشی در این مدت زمان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش های مربوط به دفاع مقدس را می توان گویای تاریخ نهضت پیامبران و ائمه دانست، افزود: جوانان و نوجوانان لازم است که با مفاهیم دفاع مقدس و ارزش‌های آن آشنا شوند و شاید این نمایش بتواند یکی از راه‌های اتصال نسل جوان با دوران دفاع مقدس باشد.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به مدت زمان اجرای این نمایش عنوان کرد: برای شهر تهران با جمعیت زیادی که دارد برگزاری این نمایش برای مدت یک ماه بسیار کم است. به همین خاطر اگر مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری بتوانند این نمایش را برای مدت زمان بیشتری اجرا کنند، مخاطبان بیشتری می توانند از این برنامه دیدن کنند.

مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت در پایان بیان کرد: البته این نمایش نباید محدود به تهران شود بلکه می شود آن را در سایر کلان شهرها نیز اجرا کرد.

نمایش «شبی در کهکشان‌ها» به کارگردانی بهزاد بهزادپور یک نمایش ترکیبی است که از 26 تیرماه اجرای آن در بوستان ولایت آغاز شده است و به مدت یک ماه تا 26 مرداد ماه ادامه دارد. در این نمایش حدود 400 سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می‌کنند و کل عوامل تولیدی آن به 600 نفر می‌رسند.

بهزادپور کارگردان این نمایش پیش از این «شب آفتابی» را به همین شکل اجرا کرده بود و حالا این نمایش فرمی کامل‌تر و رشد  یافته‌تر دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار