کد خبر: 663599
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان گفت: روزنامه جوان رتبه سوم پوشش اخبار انتظامی کردستان را کسب کرد.
به گزارش جوان انلاین، جواد بنی‌عامریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در بحث پوشش خبری نیروی انتظامی، خبرگزاری فارس رتبه نخست را در بین خبرگزاری‌های استان کسب کرده است.
به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان، خبرگزاری تسنیم و مهر نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.
بنی‌عامریان با بیان اینکه در بین روزنامه‌های محلی و سراسری نیز روزنامه‌های جام‌جم، همشهری و جوان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کرده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی در بین رسانه‌‌ها و نیروی انتظامی برقرار است.
وی به ارائه آماری در مورد تعداد جلسات رسانه‌ای و اخبار درج شده نیروی انتظامی در رسانه‌های مکتوب و مجازی در سال گذشته در استان اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته 122 مورد نشست خبری برگزار شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه بیش از 3 هزار 452 خبر نیروی انتظامی در سایت اطلاع‌رسانی پلیس درج شده است، اظهار کرد: 2 هزار و 46 مورد خبر نیروی انتظامی به رسانه‌های مختلف استان ارسال شده است.
به گفته بنی‌عامریان، در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 326 خبر در سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف استان درج شده است.
وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 850 خبر نیز در رسانه‌های مکتوب شامل روزنامه‌های سراسری، هفته‌نامه‌های محلی و غیره از حوزه‌های مختلف نیروی انتظامی استان به چاپ رسیده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان در پایان از تعامل بسیار خوب اصحاب رسانه با انتظامی استان تقدیر کرد و گفت: تعامل بسیار خوب بین رسانه و انتظامی استان بستر بسیار خوبی را برای ارتقا سطح امنیت روانی در کردستان فراهم کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر