کد خبر: 662990
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
علي نصيريان در كمپين حمايتي شبكه‌هاي سيما از كودكان غزه اظهار داشت: اسرائيل كودكان را هدف گرفته و با وقاحت آن را دفاع از خود مي‌خواند.
علي نصيريان در كمپين حمايتي شبكه‌هاي سيما از كودكان غزه اظهار داشت: اسرائيل كودكان را هدف گرفته و با وقاحت آن را دفاع از خود مي‌خواند.
علي نصيريان بازيگر پيشكسوت كشورمان با حضور در كمپين حمايتي شبكه‌هاي سيما به منظور حمايت از كودكان مظلوم غزه، دفاع رژيم صهيونيست در جنايات خود را عجيب و دردناك خواند.
بازيگر شكارچي شنبه در برنامه «بچه‌هاي غزه، بچه‌هاي ايران» افزود: روزگاري جنايتكاران در خفا جنايت مي‌كردند، امروز در مقابل چشمان جهانيان دست به كشتار جمعي مي‌زنند و آن را دفاع از خود مي‌خوانند.
وي با اشاره به قواعد جنگ در تاريخ بشريت اضافه كرد: در تمامي قوانين بشري در طول جنگ‌ها كشتار كودكان، زنان و افراد پير ممنوع است ولي امروز رژيم اسرائيل كودكان را هدف گرفته و با وقاحت آن را دفاع از خود مي‌خواند.
محمد جواد جعفرپور، بازيگر نوجوان فيلم سينمايي شكارچي شنبه نيز در اين برنامه به همراه علي نصيريان حاضر شد و با محكوم كردن كشتار كودكان در غزه گفت: ظلم و ستمي كه اكنون به كودكان غزه مي‌رود حتي براي يك لحظه هم نمي‌توان تجسم كرد.
يادآور مي‌شود، برنامه «بچه‌هاي ايران، بچه‌هاي غزه» از ديروز به طور همزمان از ساعت 17 الي 19 از شش شبكه جام‌جم، يك، دو، تهران، پويا و آموزش پخش شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار