کد خبر: 662506
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:
هیچ استانی مانند گلستان در ورزش های همگانی فعالیت نداشته و میتوان از گلستان بعنوان یکی از اصلی ترین پایلوت های ورزش همگانی در کشور نام برد.

علی مجدآرا گفت:‌ کلاس‌های برگزاری آموزشی ورزش های همگانی، با هزینه کامل فدراسیون در گلستان برگزار شده و هیئت استان گلستان باید جزئیات این دوره ها را مشخص کند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به مساعدت‌های فدراسیون ورزش های همگانی به هیئت گلستان اشاره کرد و افزود:  50 میلیون ریال برای توسعه ورزشهای همگانی به استان گلستان اختصاص یافته و  مدتی پیش  هم مبلغ 100 میلیون ریال به هیئت ورزش های همگانی گلستان کمک شده است.

وی همچنین بیان کرد: هیئت ورزش های همگانی گلستان باید برنامه های شش ماهه دوم خود را هر چه زودتراعلام نموده تا مشمول مساعدت های بیشتر فدراسیون شود.

مجدآرا با بیان اینکه هیچ استانی مانند گلستان در ورزش های همگانی فعالیت نکرده  گفت: گلستان یکی از اصلی ترین پایلوت های ورزش همگانی در کشور است.

مجدآرا با بیان اینکه همه هیئت‌های ورزشی استان گلستان باید کمیته همگانی داشته باشند، اظهار کرد: 10 درصد از بودجه هر فدراسیون به بخش همگانی اختصاص یافته و هیئت های ورزشی استان نیز باید کمیته همگانی داشته باشند و برای آن بودجه مشخص کنند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در ادامه افزود: تعامل هیئت ورزش‌های همگانی با ادارات و نهادها را بسیار ضروری بوده ومشارکت نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش و شهرداری می تواند کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش همگانی کند.

مجدآرا در پایان از برگزاری ۳ دوره آموزشی در استان گلستان خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر