کد خبر: 661590
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی با اعلام اینکه مصرف بنزین در آغاز موج دوم سفرهای تابستانی جهش قابل توجهی داشته است، گفت: متوسط مصرف بنزین در سه روز گذشته ۸۴ میلیون لیتر بوده است.
تسنیم: مصطفی کشکولی در مورد حجم مصرف بنزین در آغاز موج دوم سفرهای تابستانی گفت: روز دوشنبه (۶ مردادماه) ۸۶ میلیون لیتر، روز سه‌شنبه (۷ مردادماه) ۸۵ میلیون و روز چهارشنبه (۸ مردادماه) ۸۱ میلیون لیتر، آمار مصرف بنزین کل کشور بود که نسبت به مصرف بنزین در ماه مبارک رمضان جهش قابل توجهی داشته است.

وی با تاکید بر این که از نظر تأمین و توزیع بنزین و سایر فرآورده‌های نفتی مشکل خاصی تاکنون گزارش نشده است گفت: هم اکنون کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت کشور فعال است.

وی با توجه به افزایش تردد خودروها در برخی استان‌ها مانند اصفهان، شیراز، خراسان رضوی و استان‌های شمالی کشور خاطرنشان کرد: تامین و توزیع سوخت در این مناطق به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در ساعات خلوت بودن جایگاه سوخت، مخازن آن‌ها پُر شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ادامه داد: همچنین دائماً موجودی مخازن جایگاه‌های عرضه در استان‌های مسافر‌پذیر بررسی می‌شود تا در صورت نیاز دوباره برای آن‌ها سوخت ارسال شود.

کشکولی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش‌بینی می‌کنید که مصرف سوخت در روزهای آخر این هفته، باز هم افزایش یابد گفت: مانند روزهای آغاز سفر معمولاً در برگشت از سفر نیز افزایش مصرف بنزین خواهیم داشت؛ اما به طور کل مصرف بنزین در روز جمعه بالا خواهد بود.

متوسط مصرف بنزین در ماه مبارک رمضان حدود ۶۴ میلیون لیتر در روز بود که با توجه به متوسط مصرف در سه روز گذشته مصرف بنزین ۲۰ میلیون لیتر برابر با ۳۱ درصد افزایش یافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار