کد خبر: 661562
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
گالری‌ها و مراکز هنری تهران با برپایی نمایشگاه‌هایی از هنرهای تجسمی که برخی از آن‌ها متأثر از جنگ غزه است، میزبان هنردوستان در تعطیلات آخر هفته هستند.

خبرگزاری ایسنا: گالری‌ها و مراکز هنری تهران با برپایی نمایشگاه‌هایی از هنرهای تجسمی که برخی از آن‌ها متأثر از جنگ غزه است، میزبان هنردوستان در تعطیلات آخر هفته هستند.

نمایشگاه عکس «غزه تنها نیست» با نمایش 72 قطعه عکس با موضوع فجایع غزه و همچنین راهپیمایی‌های مردم ایران در حمایت از مردم فلسطین است در گالری شماره یک خانه عکاسان برپا شده است. در این نمایشگاه آثاری از عکاسان ایرانی و خارجی روی دیوار رفته است.

نمایشگاه «غزه تنها نیست» که بخشی از گردهمایی هنرمندان در حمایت از مردم غزه است، از روز یکم مرداد ماه در گالری شماره یک خانه عکاسان حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان است.

گالری شیرین

رئوفه رستمی مجموعه‌ای از عکس‌های خود را با موضوع دغدغه‌های زنانه و سکون و تکرار دنیای آن‌ها، در گالری شیرین به نمایش گذاشته است. در نمایشگاه «عمومی خصوصی است» 12 عکس سیاه و سفید در اندازه 60*90 به همراه یک ویدئو قرار گرفته که به مرز خیال و واقعیت در دنیای زنانه‌ی جهان امروز می‌پردازد.

نمایشگاه «عمومی خصوصی است» از 3 مرداد ماه هر روز از ساعت 11 تا 20 در گالری شیرین به نشانی خیابان ولنجک، کوچه هجدهم، شماره ۹، میزبان علاقه مندان به هنر عکاسی است.

گالری شنبه‌ها تعطیل است.

گالری پردیس ملت

نمایشگاه کاریکاتور «غزه در خون» در گالری پردیس ملت برگزار شده است. این نمایشگاه با همکاری موسسه تصویر شهر و خانه کاریکاتور ایران برپا شده و تعداد 61 اثر از 45 هنرمند از 19 کشور با موضوع مردم مظلوم و بی گناه فلسطین و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه آثاری از کشورهای ایران، ایتالیا، چین، بلژیک، اندونزی، لهستان، برزیل ترکیه، اردن، سوریه، مراکش، بحرین، سودان، عربستان سعودی، بلغارستان، مغولستان، فیلیپین، آذربایجان و فلسطین حضور دارد.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه از دوم مرداد ماه تا عید سعید فطر از ساعت 12 تا ساعت 20 و از بعد از عید فطر تا پایان روز نمایشگاه از ساعت 11 تا ساعت 21 به گالری پردیس سینمایی ملت واقع در بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی 2 مراجعه کنند.

گالری گلستان

بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» با نمایش آثار بیش از 160 هنرمند در گالری گلستان افتتاح می‌شود. به گفته لیلی گلستان مانند سال‌های قبل این دوره از نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» با نمایش آثاری از هنرمندان پیشکسوت و جوان عرصه هنرهای تجسمی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

بیست و دومین دوره این نمایشگاه 10 مرداد ماه در گالری گلستان به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، شماره 34 افتتاح می‌شود و تا 29 مرداد ادامه خواهد داشت.

گالری مجموعه آسمان

نمایشگاهی از آثار عکاسان کشورهای مختلف دنیا با موضوع خانواده و پیوندهای عاطفی در گالری مجموعه آسمان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه عکس‌هایی با موضوع خانواده و روابط عاطفی انسان‌ها از عکاسان کشورهای مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه عکس «خانواده» از 31 تیر به مدت یک ماه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در گالری مجموعه آسمان به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، بالا‌تر از خیابان شیرکوه، شماره 47 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار