کد خبر: 661555
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
«دنیس کلارک» 34 ساله اهل انگلستان مادر دو پسر به نام‌های «هاروی» و «لوکا» است؛ وی به علت اشتباه پزشکان مدت دو سال در انتظار مرگ بود.

خبرگزاری فارس: بیش از سه سال به دلیل یک خونریزی دردناک رنج می‌برد؛ این اتفاق درست شش هفته قبل از تولد پسر کوچکش «لوکا» اتفاق افتاد؛ با توجه به تست‌های انجام شده در ژانویه 2010، پزشکان کلینیک رویال آبردین اعلام کردند وی دچار سرطانی علاج ناپذیر شده است.

در نوامبر 2011 زمانی که او فکر می‌کرد می‌تواند درمان شود، پزشکان به وی گفتند وضعیت او وخیم‌تر شده است و یک توده سرطانی جدید در لگن دیده می‌شود.

وی می‌گوید: به دلیل عکسبرداری، اشعه‌های زیادی به بدن من وارد کردند و جلسات شیمی درمانی زیادی داشتم؛ همیشه دوست داشتم فرزندانم مرا به بهترین شکل به یاد آورند، دوست داشتم زمان بیشتری را با آنها باشم، آنقدر ناامید شده بودم که برای فرزندانم و خدا نامه نوشته بودم و به دنبال کلینیکی در اسپانیا بودم تا برای درمان و شیمی‌درمانی به آنجا بروم؛ هزینه این بیمارستان 16000 یورو بود که پرداخت کردم.

پس از دو سال در اواخر سال 2013، آزمایشات پزشکی جدید انجام دادم و آنها نشان دادند که در واقع از سرطان رنج نمی‌بردم و مشکلات در اثر اشعه دریافت شده بوجود آمده است؛ وقتی این خبر را شنیدم شروع به خندیدن کردم، یک شوک واقعی بهم وارد شده بود، به خانه برگشتم و به پسرم گفتم پزشکان اشتباه کرده بودند، وی مرا در آغوش کشید، هیچوقت به این محکمی مرا بغل نکرده بود.

وی اضافه می‌کند: دو سال زندگی من دیگر بر نمی‌گردد، این خطای پزشکان منجر به پرداخت هزینه‌های سنگینی شد، به علت مشکلات مالی و هزینه‌هایی که انجام دادم شوهرم مرا ترک کرد و طلاق گرفتیم؛ من از این پزشکان شکایت می‌کنم و امیدوارم بتوانم هزینه‌های از دست رفته را جبران کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار