کد خبر: 661550
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شورای رقابت موظف شده است تا با کاهش قیمت خودروها، نرخ جدید را به زودی اعلام کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شورای رقابت موظف شده است تا با کاهش قیمت خودروها، نرخ جدید را به زودی اعلام کند

کمال‌الدین پیرموذن پیش از ظهر امروز در نشست با گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی در اردبیل اظهار کرد: باوجود آن‌که دولت و شخص رئیس جمهور نتوانسته بود شورای رقابت را به عدم افزایش قیمت خودرو موظف کند ما در کمیسیون با توجه به اطلاعات بسیار دقیق و موثقی که در خصوص صنعت خودروسازی داشتیم موفق شدیم تا جلوی این افزایش گرفته شود.

وی گفت: این اطلاعات و منابع موثق از طریق طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به دست آمده بود و ما در جریان درآمدهای کلان صنایع خودروسازی و تخلفات آشکار آنها در برخی از حوزه‌ها بودیم که از این طریق مطالبات مردم و برنامه‌های دولت و مجلس با کاهش قیمت در جریان بوده و بر این امر تاکید داشتیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ما شورای رقابت را قانع کردیم که از افزایش قیمت خودروها دست بردارد و به زودی با قیمت‌گذاری جدید، شورای رقابت به تقلیل و کاهش قیمت‌ها دست خواهد زد تا نگرانی و دغدغه مردم از این محل برطرف شود.

پیرموذن افزود: در کنار کاهش قیمت ما در زمینه افزایش کیفیت با بها دادن به واردات خواستار ارتقای بهره‌وری و تکمیل صنایع داخلی شدیم تا صنعت خودروسازی با ایجاد بازار رقابت بتواند کیفیت خود را افزایش دهد.

وی با اشاره به سفر هفته آینده معاون راهبردی رئیس جمهور به استان اردبیل عنوان کرد: در این سفر ما از طرف مردم و به نمایندگی از آنها چند درخواست اصلی را مطرح خواهیم کرد که یکی از آنها صدور مجوز ترک تشریفات مناقصه راه‌آهن اردبیل ـ میانه با برخورداری از 1 میلیارد دلار از منابع فاینانس چین است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از نوبخت درخواست خواهیم کرد تا نسبت به تامین مالی 250 میلیون یورو بانک توسعه اسلامی برای پروژه پایاب سد خدا آفرین اقدامات لازم را انجام داده و صدور مجوز لازم برای توسعه بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل را سرعت بخشد.

پیرموذن در پایان سخنان خود گفت: ما در این سفر با دفاع از حق و حقوق ضایع شده برخی از استخدامی‌ها خواستار جذب آنها می‌شویم. با توجه به شکایت‌ها و گله‌مندی مردمی از وضعیت آب شرب اردبیل خواستار ارتقای سطح کیفی بهداشتی و فیزیکی آب اردبیل خواهیم شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار