کد خبر: 661472
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
مورخ آمریکایی درباره وقوع جنگ جهانی سوم، به علت اقدامات جنون آمیز مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

واحد مرکزی خبر: مورخ آمریکایی درباره وقوع جنگ جهانی سوم، به علت اقدامات جنون آمیز مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

 دکتر وبستر گریفین تارپلی نویسنده و تاریخ نگار آمریکایی در گفتگو با این شبکه از واشنگتن گفت:«بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که درغزه کشتار می کند، فردی دیوانه است و باید از اقدامات او جلوگیری شود. کابینه امنیتی اسرائیل نیز مجموعه افرادی است که درکی از واقعیت ندارند. نتانیاهو در هر سه ماجراجویی سالهای اخیر خود در لبنان و غزه شکست خورده است.

 حالا نیز نتانیاهو در غزه ماجراجوی جدیدی به راه انداخته است. باید توجه داشت که آمریکا سه میلیارد و یکصد میلیون دلار به اسرائیل کمک می دهد. مردم آمریکا باید به این مسئله توجه داشته باشند و بدانند که نمی توانند اجازه بدهند پول آنها برای کشتار مردم غزه به کار گرفته شود. اقدامات اسرائیل در غزه، وحشیانه است.

اسرائیل عامل اشغالگری است. باید محاصره غزه پایان یابد. اسرائیل در غزه، زندانی بزرگ بسیار بوجود آورده است. مردم غزه نمی توانند در آبهای منطقه ماهیگیری کنند یا اینکه ارتباطی با دنیای خارج داشته باشند. اسرائیل با استفاده از سامانه گنبد آهنین که پول آن از محل مالیات مردم آمریکا تامین شده است، راکتهای فلسطینی ها را هدف قرار می دهد اما اگر بازیگران جدیدی وارد این عرصه شوند چه وضعی پیش خواهد آمد.

برای نمونه اگر از لبنان یا سوریه موشکهایی به سمت اسرائیل شلیک شود چه خواهد شد. باید توجه داشت که اوضاع منطقه بسیار آشفته است. فکر نمی کنم گنبد آهنین اسرائیل آنقدر توانا نیست که بتواند موشکهایی را مهار کند که از دیگر مناطق جهان به سمت اسرائیل شلیک شوند. باتوجه به اینکه نتانیاهو فردی مجنون است ممکن است در چنین شرایطی، به استفاده از تسلیحات هسته ای متوسل شود و جنگ جهانی سوم به راه بیفتد.

 نتانیاهو باید برود که علیه صلح جهانی است. باید با تشکیل کنفرانس صلح بین المللی ، از بروز چنین وضعی جلوگیری شود. باید ایران و مصر و دیگر کشورهای بازیگر در منطقه در این کنفرانس شرکت داشته باشند تا جنگ متوقف شود. باید روسیه و آمریکا در این زمینه همکاری داشته باشند.»

وی در ادامه افزود:« به نظر می رسد با حملات وحشیانه اسرائیل به غزه، نظر افکار عمومی آمریکا درباره مسئله فلسطینی ها چرخش یکصد و هشتاد درجه داشته است. باید این روند ادامه پیدا کند. البته در این شرایط، افکار عمومی آمریکا کاملا برعکس دولتمردان واشنگتن رفتار می کند. روز به روز بر شمار آمریکایی ها افزوده می شود که از اقدامات اسرائیل رویگردان می شوند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
0
... ! این غربی ها از جنگ و تجاوزگری و آدمکشی باکی ندارند ! این مورخ نما لابلای و در لفافه اذعان به جنایات صهیونیست ها خواسته حامیان خونین جگر مقاومت غزه (ایران و ...) را از قدرت اتمی اسرائیل بیم و انذار دهد به همان سبک اندیشمند نمایی غربی ها که اگر از غزه حمایتی کنید و بخواهید اسرائیل را بزنید !!! بوممممممببببببببب!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار