کد خبر: 661416
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
خبرگزاری فرانسه لحظاتی پیش اعلام کرد: در پی حمله توپخانه بامداد چهارشنبه رژیم صهیونیستی به یک مدرسه وابسته به سازمان امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی سازمان ملل(آنروا) در اردوگاه جبالیا در شمال غزه، نزدیک به ۲۰ تن شهید و ده ها تن زخمی شدند.
ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، یک مقام مسئول در این سازمان که خواست نامش فاش نشود گفت: در این حمله مدرسه ابتدایی دخترانه ˈابوحسینˈ هدف قرار گرفته است.

تعداد شهدای غزه از آغاز حملات تاکنون به بیش از ۱۲۴۰ تن و تعداد زخمی ها نیز دستکم به هفت هزار تن رسیده است.

مردم بی پناه غزه در ۲۴ ساعت گذشته متحمل سخت ترین حملات وحشیانه شده و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در شبانه روز گذشته ۱۵۰ نقطه را درنوار غزه هدف قرار داده است.

با وجود گذشت ۲۳ روز از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه اما همچنان ملت مبارز فلسطین با مقاومت و پایمردی در مقابل آن ایستاده است. هرچند نظامیان صهیونیست از زمین، هوا و دریا غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار می دهند، ولی فلسطینیان روحیه خود را حفظ کرده و ارتش رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده اند.

رژیم صهیونیستی از بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه (هشتم ژوئیه ۲۰۱۴) حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

نوار غزه با ۴۰ کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بیگناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از مردم غزه شهید و بیش از هفت هزار نفر نیز زخمی شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار