کد خبر: 661386
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵
وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید که هرگونه آتش‌بسی باید منجر به خلع سلاح مقاومت اسلامی فلسطین حماس شود.
فارس: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه در مراسم قرائت گزارش سالانه دولت متبوعش از آزادی‌های مذهبی در جهان گفت که باید آتش‌بس 24 ساعته بدون هیچ پیش شرطی در غزه اعمال شود.

وی با اشاره به چندین دوره اعلام آتش؟‌بس موقت و کوتاه گفت که این اقدامات بهترین راه برای رسیدن به یک آتش‌بس طولانی و پایدار است.

وی افزد: هرگونه آتش بسی می بایست به خلع سلاح حماس منتهی شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
2
بله !! این دقیقاً همان ماهیت اهریمنی انگلو - صهیون هاست !! که سنگ را ببندند و سگ را رها بگذارند !! و...... بجای ظالم شریر حق کش !! دست و پای مظلوم و بی گناه و صاحب حق را می بندند ! و..... از همین رو هم است که می خواهند اول دست ایران را از قدرت دانش اتمی در حد صنعتی کوتاه کنند و بعد که ایران را کاملاً از قدرت اتمی خلع ید کردند با خیال راحت با تهدید ایران به حملات اتمی به شهرهای ایران (مثل پایان جنگ تحمیلی و تحمیل قطعنامه 598 (با تهدید ایران به تکرار هیروشیما و ناگازاکی ) بدون تعقیب و تنبیه متجاوز اصلی !) حرف زورگویانه خود را به ایران تحمیل نمایند ! و ایران فاقد قدرت اتمی هم چاره ای جز کوتاه آمدن و پذیرش ذلت بار زورگویی غرب نخواهد داشت !!
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
0
خدا گواه است ! اگر بار بعدی که اسرائیل دست به تجاوز گری بزند ، مقاومت حزب الله لبنان یا سوریه با نقشه از پیش حساب شده و توان موشکی دستکم 10 ده برابر توان موشکی کنونی شان !! و یک راهبرد جدید (کارزار هماهنگ و همزمان هم ضد هوایی و ضد بالگرد و پهپاد هم ضد ناو و زیر دریایی و هم ضد رادار و هم ضد سنگر و استحکامات زیرزمینی،هم ضد ادوات زرهی و توپخانه زمینی و...) برق آسا و غافلگیرانه معادل 10000 (ده هزار) فروند موشک دقیق و نقطه زن با کلاهک دستکم 500 کیلو تا یک 1 تن (چه بهتر مقاومت در آینده کلاهک نفوذگر و ضدسنگر هم داشته باشند برای امکانات پنهان صهیونیست هازیر 100متری عمق زمین) به همه مراکز حساس و تاسیسات حیاتی سراسر اسرائیل در کمترین زمان(قبل از درآمدن متجاوز از گیجی ضربات و آغاز روند دلالی و دخالت حامیان متجاوز ! ) شلیک کنند و همه زیرساخت ها را کاملاً پودر نمایند تا با محو همه امکانات و تاسیسات ضروری زندگی به ناچار مهاجرت معکوس میلیونی صهیونیست ها به غرب آغاز و کار رژیم جعلی صهیونی تمام میشود و از داخل فلسطین هم گردان های ورزیده و مجهز و انبوه جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری با نقشه قبلی قیام کنند و با پیشروی سریع و پاکسازی وجب به وجب همه فلسطین بازماندگان از مقامات صهیونیست و نظامیان! صهیونیست و حامیان غربی- عربی اسرائیل همه را اسیر و گروگان بگیرند برای تخلیه اسرار نهانی تاسیس اسرائیل !! در دل جهان اسلام !!! و محاکمه و تقاص جنایات! و سپس پرچم فلسطین را بجای ستاره شش پر شیطان!!! همه جا بر افرازند و جهان اهریمنی صلیبی صهیونی سلفی را در برابر عمل انجام شده و کاری پایان یافته قراردهند!!!
به امید آن سپیده دم درخشان! انشاءالله تعالی .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار