کد خبر: 661382
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
برای اولین بار در چهاردهمین دوره رقابتهای لیگ برتر و با تصویب شورای تامین استان تهران بلیت فروشی تمام جایگاه‌های ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مهر: برای اولین بار در چهاردهمین دوره رقابتهای لیگ برتر و با تصویب شورای تامین استان تهران بلیت فروشی تمام جایگاه‌های ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش سایت سازمان لیگ، علاقمندان برای خرید بلیت بازی‌های ورزشگاه آزادی می‌توانند از طریق سامانه www.footballeticket.ir به 2 روش زیر خریداری کنند:

1- با استفاده از کارت ملی
2- با استفاده از کارت عضویت الکترونیک

تماشاگران توجه کنند بلیت مسابقات به هیچ وجه در ورزشگاه آزادی فروخته نخواهد شد و صرفا روی اینترنت و از طریق سامانه مذکور فروخته می‌شود. در صورت خرید بلیت موفق، حتما در روز مسابقه با در دست داشتن کارت عضویت الکترونیک و یا اصل کارت ملی، حداقل 2 ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشند.

تماشاگرانی که در فصل گذشته اقدام به تهیه کارت بلیت الکترونیکی کرده‌اند، همچنان می‌توانند از این کارت‌ها برای تهیه بلیت استفاده کنند و همچنان کارت‌های فصل گذشته برای خرید بلیت معتبر است.

از سوی دیگر معاون رئیس جمهور ورییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه‌ای ازتمامی دست اندرکاران برگزاری اولین دوره مسابقات جام شهدا تشکر و قدردانی کرد.

در نامه سیدمحمدعلی شهیدی آمده است: "جام شهدا فرصتی برای بیعت دوباره جامعه ورزش کشور،قهرمانان،جوانان،رسانه ها وآحاد جامعه با شهدا گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و ایثارگران معزز است.

برگزاری اولین دوره مسابقات شهدا که با هدف حفظ ونشر فرهنگ ایثار و شهادت ،ترویج ارزش های دفاع مقدس و حمایت از آرمان های قدس شریف به واسطه انجام امور فرهنگی (قرائت وصیت نامه شهدا پیش از آغاز هر مسابقه توسط کاپیتان‌های تیم های شرکت کننده،برگزاری نمایشگاه عکس سرداران شهید، تجلیل و تکریم از خانواده ورزشکاران شهید، عبور تیم‌ها از زیر پرچم مقدس حرم امیر المومنین حضرت علی (ع) و همچنین حمایت از مردم مظلوم غزه با اختصاص درآمد بلیت فروشی و جایزه تیم اول این دوره از مسابقات به این امر) باحمایت و مشارکت جمع کثیری از دست‌اندرکاران ورزش کشور و سایر سازمان‌ها، نهاد‌ها، رسانه‌ها و ارباب جراید به نحو مطلوبی انجام پذیرفت.

لذا بدینوسیله از وزیر ورزش و جوانان، ریاست سازمان صداوسیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست فدراسیون فوتبال، ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران، مدیران عامل باشگاه‌های استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، ملوان بندرانزلی و پیکان تهران، مدیر شبکه 3، مدیریت ورزشگاه تختی‌، رسانه‌ها ،جراید، خبرنگاران و تمامی سازمان‌ها و سایر عزیزانی که در اجرای اولین دوره مسابقات جام شهدا ما و همکاران اینجانب در معاونت فرهنگی و اداره کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امر ایثارگران را یاری نمودند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امیدوارم به لطف پروردگار متعال و در سایه منویات مقام معظم رهبری،همکاری و مشایعت تمامی عزیزان، شاهد هرچه باشکوه تر این جام در سال‌های آینده باشیم."
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار