کد خبر: 661357
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه از حمایت‌های دائمی و قاطع مقام معظم رهبری، ‌رئیس جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.
فارس: حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در لبنان، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات منطقه به ویژه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

سیدحسن نصرالله در این دیدار با ستایش از ایستادگی وصف ناپذیر ملت فلسطین و دستاوردهای بی نظیر گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر ماشین جنگی رژیم غاصب، تاکید کرد: پیروزی مقاومت در جنگ جاری در غزه، سند روشن دیگری بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و نوید بخش پیروزی نهایی ملت فلسطین و ملت‌های منطقه در برابر این رژیم است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به راهپیمایی‌های عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه در پاسخ به ندای رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، این وحدت و انسجام را خنثی کننده توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلامی دانست.

سید حسن نصرالله همچنین از حمایت‌های دایمی و قاطع مقام معظم رهبری، ‌رئیس جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.

امیرعبداللهیان نیز با تشریح اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران در سه هفته اخیر با هدف توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و تلاش برای رفع فوری و کامل محاصره غزه و امداد رسانی به مردم این منطقه، توسل رژیم صهیونیستی به کشتار وسیع ،‌هدفمند و سازمان یافته شهروندان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان را نشانه استیصال کامل این رژیم در مقابل قدرت رزمندگان مقاومت دانست.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه بر تداوم حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار