کد خبر: 661335
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه گلستان:
منشأ اصلی بسیاری از اختلافات خانوادگی ماهواره اعلام شده ،امروزه در عرصه خانوادگی بین زن و شوهر فاصله بسیار فراوان افتاده و در واقع بین زن و شوهر رقیب جدی بنام ماهواره وجود دارد.

حجت الاسلام ریاحی افزود : بیان آسیب های ماهواره در جامعه امروزی بحث ماهواره در خانواده ها خانمان برانداز واختلاف افکن بوده و ما به هیچ وجه مخالف تکنولوژی وپیشرفت نیستیم.

وی همچنین گفت: ماهواره دارای آثار مثبتی مانند اطلاع رسانی ،کسب اطلاعات بیشتر،مطالعات علمی، اخبار و رویداد های جهان است که شبکه هایی در ماهواره وجود دارند و این فعالیت ها را انجام می دهند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه گلستان خاطر در ادامه افزود: هر ابزاری که امروزه بشراختراع شود فوایدی داشته و اینکه اگر درست استفاده یا کنترل نشود آسیب های جدی را در بردارد.

 

حجت الاسلام ریاحی همچنین گفت: با نصب ماهواره در منازل میتوان به حدود 2000شبکه دسترسی پیدا کرده و در آینده امکان دسترسی بیشتر و آسانتری به شبکه های ماهواره ای وجود دارد.

 

وی بیان کرد: ما نمیتوانیم مانع ورود امواج ماهواره ای به منازل شویم ،یا استفاده از ماهواره را ممنوع کنیم ، تمایل مردم امروز به داشتن ماهواره زیاد است،مردم داشتن ماهواره را افتخار میدانند، در حالی که منشأ اصلی بسیاری از اختلافات خانوادگی ماهواره اعلام شده است. امروزه در عرصه خانوادگی بین زن و شوهر فاصله بسیار فراوان افتاده، در واقع بین زن و شوهر رقیب جدی بنام ماهواره وجود دارد

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اکثر شبکه های ماهواره ای آموزش های نامناسب جنسی ارائه داده و بعضی از شبکه ها هم فقط به مسائل سیاسی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول بوده و تعدادی دیگر هم اعتقادات مذهبی شیعه را زیر سوال می برند.

 

حجت الاسلام ریاحی با اشاره به اهداف شبکه های ماهواره ای اذعان کرد: شبکه های نامناسب ماهواره ای ،حمله بر علیه نظام و مذهب ما را مدنظر داشته و دارند، و همچنین کاهش غیرت دینی و خانوادگی، با پخش فیلم های مبتذل و منحرف ،ایجاد روابط سهل و آسان ،بین زنان شوهر دار و مردان متاهل که بی غیرتی را عادی جلوه می دهد از اهداف اصلی این شبکه ها می باشد.

 

وی با بیان اشاعه فحشا و فساد در بین مردم، با بی حجابی و آزادی های بی پایه و اساس گفت: هوس خواهی ها و تنوع طلبی ها، از خطر های اجتماعی بسیار مهمی بوده پس نباید از مبحث آسیب های اجتماعی و فرهنگی ماهواره به آسانی عبور نمود زیرا در جامعه اثرات مخرب خود را گذاشته و ما شاهد آن بوده ایم مانند بلوغ جنسی زودرس و یا آمار طلاق در جامعه و بالارفتن سن ازدواج که از اثرات مخرب این تکنولوژی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر