کد خبر: 661307
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
پول پرس: دامنه اعتراضات افراد نسبت به عدم پرداخت خسارت‌ها از سوي بيمه توسعه به بيمه مركزي كشيده شد.  جمعي از بيمه‌گذاران و خسارت‌ديدگان بيمه توسعه روز چهارم مرداد ۱۳۹۳ جلوي در بيمه مركزي تجمع كردند و خواستار رسيدگي به وضعيت خود شدند. به گفته شاهدان عيني، اين خسارت‌ديدگان با اين استدلال كه بيمه مركزي ناظر و شريك بيمه توسعه است، خواستار پرداخت و رسيدگي به خسارت‌هاي وارده شده بودند. در بين اين جمعيت حتي افرادي با صندلي چرخدار حضور داشتند و خواستار رسيدگي به وضعيت خود بودند.  تجمع معترضان كه بيش از ۲۰۰ نفر تخمين زده مي‌شد، در مقابل بيمه مركزي در حالي صورت مي‌گيرد كه شوراي عالي بيمه تعليق پروانه فعاليت بيمه توسعه در بيمه شخص ثالث را تا اطلاع ثانوي تمديد و پروانه فعاليت اين شركت در بيمه‌هاي عمر( زندگي ) را نيز تعليق كرده است.  اين در حالي است كه دارابي مدير عامل اين شركت در اظهارات جديد نيز عنوان كرده كه اين شركت تاكنون ۱۱۸ ميليارد تومان خسارت پرداخت كرده است. اما در اين ميان خسارت‌ها به صورت چك‌هاي مدت‌دار در اختيار خسارت‌ديدگان قرار گرفته است كه متأسفانه بخشي از آنها هر چند به موعد رسيده اما تامين اعتبار جهت تسويه خسارت نشده است. همچنين اين شركت حدود۴۰ ميليارد تومان بدهي به وزارت بهداشت و نيروي انتظامي دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نگين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
اين شركت به سازمان تامين اجتماعي هم بدهي دارد. ما از سال 90 هزينه هاي بيمارستاني را براي بيمه توسعه فرستاديم و هنوز پولي دريافت نكرده ايم. در حاليكه تامين اجتماعي با بيمه توسعه تسويه حساب كرده است.... فقط از ديوار مردم بالارفتن نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
0
1
فردا مورخ دوشنبه 23مرداد معترضان بیمه توسعه در باغ فیض اشرفی اصفهانی تهران اگر پول خود را نگیرند همه جا را به اتش میکشند
نرگس عبدالوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
من بااین چک ١میلیون تومان بیمه توسعه چکار کنم ازکجااباید پولمو وصول کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار