کد خبر: 661254
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
مسئول مذاکره با کي‌روش گفت: از همان اول هم نظرم اين بود که کي‌روش در ايران مي‌ماند چون کسي که مي‌خواهد به جاي ديگري برود تا اين اندازه به روي مسائل مختلف از جمله بررسي يک فصل فوتبالي ايران انرژي نمي‌گذارد.
عباس ترابيان در خصوص اينکه با انتخاب سرمربي آفريقاي جنوبي، احتمال ماندن کي‌روش در ايران قوت گرفته است، گفت: در حال حاضر کي‌روش به طور مستقيم با من در ارتباط نيست و با خود آقاي کفاشيان ارتباط دارد. آخرين اخبار در مورد کي‌روش و زمان بازگشت او را رئيس فدراسيون مي‌داند و اگر در اين زمينه خبر جديدي بود، کفاشيان با من تماس گرفته و من را هم مطلع مي‌کرد تا کارهايمان را براي امضاي قرارداد انجام دهيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در آخرين جلسه‌اي که داشتيم قرارمان بر اين بود که کي‌روش در صورت پذيرفتن پيشنهاد ايران، مواردي که بايد بررسي مي‌کرد را بررسي کرده و در بازگشت به ايران کفاشيان ارائه دهد تا مقدمات امضاي رسمي تمديد قرارداد او نيز انجام شود.

ترابيان گفت: کي‌روش تا نهم مرداد همچنان سرمربي تيم ملي ايران است و تاريخ امضاي قرارداد را دهم مرداد تعيين کرديم و بايد ببينيم در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

مسئول با مذاکره با کي‌روش تأکيد کرد: از همان اول هم نظرم اين بود که کي‌روش در ايران مي‌ماند چون کسي که مي‌خواهد به جاي ديگري برود تا اين اندازه به روي مسائل مختلف از جمله بررسي يک فصل فوتبالي ايران انرژي نمي‌گذارد.

منبع: ورزش 3
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار