کد خبر: 661253
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال گفت: صحبت‌هاي سخنگوي باشگاه استقلال بدون سند و مدرک است و اين صحبت‌ها در شأن باشگاه استقلال نيست.
اميرحسين حسيني در پاسخ به اظهارات افجه‌اي سخنگوي باشگاه استقلال که گفته بود مردم مي‌دانند چه کسي باعث حذف بازيکنان استقلال از تيم‌ملي شدند گفت: سخنگوي باشگاه استقلال يا شناختي از سرمربي تيم‌ملي ندارد يا مسابقات جام‌جهاني فوتبال در برزيل را نديده است چراکه در اين مسابقات بازيکناني مثل بختيار رحماني، احسان حاج‌صفي، کريم انصاري‌فرد، عليرضا حقيقي، محمدرضا خان‌زاده، رضا قوچان‌نژاد و مهرداد پولادي حضور داشتند که همگي در مرز 26 سال سن دارند و حتي بازيکناني که در ابتدا نام بردم نهايتا 24 سال سن دارند و کي‌روش اجازه دخالت را به هيچ‌کسي نمي‌دهد و البته نکونام هم چنين شخصيتي ندارد که بخواهد در امور تيم‌ملي دخالت کند چراکه هم او را از نزديک مي‌شناسم و هم همراه تيم‌ملي در قبل و زمان جام جهاني بودم و همه مسائل را از نزديک ديدم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: سخنگوي باشگاه استقلال قطعا بدون بررسي مسائل اين حرف‌ها را زده و دقتي در حرف‌هايش نداشته چراکه نه نکونام و نه هيچ‌يک از بزرگان فوتبال ايران به کي‌روش خط ندادند و اين موضوع کذب محض است و شايسته نيست که ايشان بدون در نظر گرفتن نام باشگاه استقلال بدون دليل و مدرک اين حرف‌ها را بزند و بايد در صحبت‌هايش دقت بيشتري کند. همانطور که خود ايشان گفته مردم بهترين قاضي هستند و عملکرد خوب تيم‌ملي ايران مقابل نيجريه و آرژانتين را ديدند.

حسيني اظهار داشت: نکونام در همه بازي‌هاي تيم‌ملي بيشترين ميزان دوندگي را داشت و به نظرم صحيح نيست که اينگونه صحبت‌ها مطرح شود. نکونام شخصيت دخالت در امور فني تيم‌ملي را ندارد و کي‌روش هم مربي‌اي نيست که دخالت را بپذيرد و مطمئن هستم که صحبت‌هاي جناب سخنگوي باشگاه استقلال بر پايه سند و مدرک نيست.

وي در پايان گفت: اميدوارم دوستان در صحبت‌هايشان دقت نظر بيشتري داشته باشند چراکه ليگ فوتبال در حال شروع است و اگر اين حرف‌ها ادامه داشته باشد ليگ سختي در پيش خواهيم داشت. البته کميته انضباطي فدراسيون فوتبال هم اشراف خوبي بر همه مسائل دارد و بر روي مصاحبه‌ها حساس است و قطعا همه اظهارنظرها را با دقت مورد بررسي قرار مي‌دهد تا مشکلي از اين بابت پيش نيايد.



منبع: ورزش 3
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گگه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
نکونام کیلوی چند . اینها همه دنبال پرکردن جیب خودشان هستند.نه به خاطر ملت باری می کنند ونه برای کشور . هرکجا 2 ریال بیشتربدهند نوکر بند کیف می شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار