کد خبر: 661247
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
با اتفاقاتي که در رابطه با تيم فوتبال راه آهن تهران رخ داد و خبرهايي مبني بر ممانعت دستگاه قضايي کشور براي بازي اين تيم در ليگ برتر، برخي منابع خبري صبح امروز از جايگزيني تيم فوتبال مس به جاي اين تيم در ليگ برتر خبر دادند.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه مس، اين خبر در حالي منتشر شد که مديرعامل باشگاه فجرسپاسي رسما از حضور در ليگ برتر به جاي راه‌آهن امتناع کرد و شرايط باشگاه خود را براي حضور در اين بازي‌ها مناسب ندانست. از سوي ديگر باشگاه داماش گيلان نيز هفته‌ي پيش توسط مديرعامل خود رسما اعلام انحلال کرد تا تنها تيم ليگ برتري فصل قبل که امکان جايگزيني با تيم فوتبال راه‌آهن را داشته باشد مس کرمان باشد و از همين رو بود که برخي سايت‌هاي خبري از احتمال جانشيني مس به جاي راه آهن در ليگ برتر صحبت کرده بودند.

باشگاه صنعت مس کرمان در اين زمينه اعلام مي‌کند تا اين لحظه هيچ نامه رسمي از سوي فدراسيون بابت اين مسئله به باشگاه مس ارسال نشده است و اگر فدراسيون اين مسئله را به صورت رسمي به باشگاه اعلام کند، اين باشگاه در رابطه با اين موضوع با بررسي همه‌ي جوانب تصميم‌گيري خواهد کرد.

بديهي است که فدارسيون در صورت داشتن چنين تصميمي، لازم است آن را هرچه سريعتر به صورت رسمي و مکتوب اعلام کند تا باشگاه مس در اين مورد هرچه سريعتر پاسخ خود را بيان کند.



منبع: ورزش 3
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار