کد خبر: 661245
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
سعيد عزت اللهي پيشنهاد رسمي باشگاه آتلتيکو مادريد را پذيرفت و به زودي عازم اسپانيا مي‌شود.
نادر عزت اللهي پدر سعيد عزت اللهي که اخيرا پيشنهادي را از چند باشگاه اروپايي از جمله آتلتيکو مادريد دريافت کرده بود گفت: پس از ارزيابي و بررسي پيشنهادهايي که سعيد دريافت کرده بود، هم ما و هم باشگاه ملوان به اين نتيجه‌ رسيديم که به درخواست باشگاه آتلتيکو مادريد پاسخ مثبت بدهيم. سعيد از اسپورتينگ ليسبون و روبين کازان هم پيشنهاد داشت، اما مسير پيشرفت براي او در باشگاه آتلتيکو مادريد مهياتر است. 

به گزارش ايسنا، وي افزود: بايد از سيروس محجوب، ‌مديرعامل باشگاه ملوان تشکر کنم که زحمت زيادي در بررسي پيشنهادهاي دريافتي داشت و سعي کرد مقدمات اين انتقال را فراهم کند. آتلتيکو مادريد قهرمان لاليگا شده و به اين خاطر امسال قصد دارد توجه بيشتري به تيم‌هاي پايه خود داشته باشد.

عزت اللهي با بيان اين که سعيد 17 ساله قرار است به تيم زير 21 سال آتلتيکو مادريد بپيوندد، گفت: درست است که آتلتيکو سعيد را براي تيم زير 21 سال خودش انتخاب کرده، اما همه چيز به خودش بستگي دارد. ليگ تيم‌هاي زير 21 سال در اسپانيا فعال است و آتلتيکو مادريد هم يکي از قدرت‌هاي آن است. سعيد مي‌تواند با تلاش و پيشرفت در اين تيم به رده بزرگسالان آتلتيکو هم راه پيدا کند. او همين الان حدود چهار سال از بعضي بازيکنان تيم زير 21 سال آتلتيکو کوچک‌تر است و جاي رشد زيادي دارد. از طرفي مسئولان اين باشگاه هم در مذاکراتي که با ما داشتند عنوان کردند بازيکنان زيادي در سطح آسيا زير نظر داشتند، اما معتقدم سعيد خصوصيات منحصر به فردي در نوع بازي‌اش داشته و به اين خاطر او را انتخاب کرده‌اند.

مربي تيم ملوان در پاسخ به اين سوال که چه زماني انتقال قطعي عزت اللهي به آتلتيکو مادريد انجام مي‌شود؟ گفت: ما با پيشنهاد رسمي‌شان موافقت کرديم و مکاتبات لازم ميان باشگاه ملوان و آتلتيکو مادريد هم انجام شد. الان منتظر هستيم تا مقدمات سفر به اسپانيا فراهم شود تا با حضور در آنجا کار را نهايي کنيم. در اين زمينه هم باشگاه ملوان تسهيلات زيادي را براي ما قائل شده است.

عزت اللهي در پاسخ به اين سوال که پيشنهاد مالي آتلتيکو مادريد تا چه اندازه چشمگير بوده و اگر بنا به دلايلي اين انتقال صورت نگيرد، آيا سعيد باز هم لژيونر خواهد شد، گفت: همان طور که قبلا هم تاکيد کرده‌ام ما در موضوع سعيد به ويژه در مقطع کنوني مسائل مالي را در اولويت قرار نداده‌ايم و صرفا مي‌خواهيم او در شرايطي قرار بگيرد که با سرعت بيشتري پيشرفت کند. همين که شرايط زندگي و تمرکز کامل روي فوتبال برايش فراهم شود، براي ما کافي است اما در هر صورت اين موضوع ميان دو باشگاه وجود دارد و بايد منافع باشگاه ملوان که سعيد سال‌ها در آن بازي کرده را هم در نظر داشت. از طرفي اگر بنا به دلايل اين انتقال صورت نگيرد که به سرعت تکليف اين موضوع مشخص مي‌شود ما به پيشنهادهاي خارجي ديگر او جدي‌تر فکر مي‌کنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار