کد خبر: 661242
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
هافبک جوان توپچي‌ها به خاطر آنکه براي دومين بار در حال سيگار کشيدن ديده شده، عذر خواست.
عکسي از جک ويلشر 22 ساله که براي تعطيلات تابستاني راهي لاس وگاس شده بود در حال سيگار کشيدن منتشر شد که واکنش‌هاي زيادي را در پي داشت.

به گزارش فارس، اين دومين بار در 9 ماه گذشته است که ويلشر در حال کشيدن سيگار ديده شده است. دفعه قبل آرسن ونگر اعلام کرده بود سيگار کشيدن او را نمي‌تواند بپذيرد. ويلشر قول داده بود ديگر اين کار را تکرار نکند اما خبرنگاراني تصاوير او را يک بار ديگر در حال سيگار کشيدن منتشر کردند.

ويلشر در اين زمينه گفت: يک بار اشتباه کردم اما يک بار ديگر آن را تکرار کردم. بايد از همه عذرخواهي کنم. انسان اشتباه مي‌کند. جوان هستم و از اين اشتباه‌ها درس مي‌گيرم. عواقب آن را مي‌دانم، درک مي‌کنم چه تاثيري روي بچه‌ها دارد. خودم فرزند دارم و نمي‌خواهم با اين طرز فکر بزرگ شود که من سيگار مي‌کشم. نمي‌خواهم فکر کند سيگار کشيدن فوتباليست‌ها ايرادي ندارد زيرا دارد.

ويلشر افزود: کاري که انجام دادم اشتباه بود. پذيرفتني نيست. عواقب آن را مي‌پذيرم اما رو به جلو حرکت مي‌کنم. فصل پيش رو براي من اهميت بالايي دارد. زودتر از معمول به تمرين‌هاي تيم بازگشتم تا تعهدم به باشگاه را نشان دهم. وظيفه‌ام را مي‌دانم و مي‌خواهم آن را در فصل آينده به همه نشان دهم.

منبع: ورزش 3
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار