کد خبر: 661237
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
معاون باشگاه فوتبال بايرن مونيخ از سرمربي تيمش حمايت قاطعانه کرد.
کارل هاينس رومينيگه اظهار داشت: بايرن هيچگاه پپ گوارديولا را اخراج نخواهد کرد.

وي که با يکي از نشريات گفت‌وگو مي‌کرد، افزود: حاضرم اين قول را به صورت کتبي به شما بدهم. بنابر اين او تاريخ 30 ژوئن سال 2016 هم مربي ما خواهد بود. يعني حداقل تا ماداميکه قراردادش پايان يابد.

اين اظهارات از سوي مدير پرطرفدارترين تيم آلمان در حالي عنوان شد که چند روز قبل مربي اسپانيايي يک فصل گذشته مونيخي‌ها عنوان کرد اگر با بايرن جام نگيرد، اخراج مي‌شود.

به اعتقاد ستاره سا‌ل‌هاي دور باوارايي‌ها، بايرن در فصل بعد از جام جهاني در مسير افتخارآفريني خواهد بود.

در اين مصاحبه رومينيگه نگاهي هم به بازي‌هاي جام جهاني و افتخار‌آفريني تيم کشورش داشت. ابتدا از تلاش و پايمردي باستين شواين اشتايگر، ‌هافبک 29 ساله بايرني ياد کرد که در بازي فينال مقابل آرژانتين بارها توسط حريف مصدوم شد. حتي صورتش غرق در خون شد اما باتعصب براي موفقيت تيم آلمان جنگيد.

رومينيگه گفت:‌ بيشتر بازيکنان همين که 10 دقيقه بازي مي‌کردند دنبال اين بودند که تعويض بشوند اما شواين اشتايگر با وجودي که بارها عليه‌اش تکل زدند، خشونت به خرج دادند و حتي صورتش را زخمي کردند، ‌مصمم و جدي به کارش ادامه داد. اين در واقع همان روحيه يکپارچگي تيمي بود که موفقيت عظيمي کسب کرد.

وي در مورد ماندن يواخيم لو، سرمربي تيم کشورش با خوشحالي اظهار کرد: خيلي مهم است که او مي‌‌ماند و به کار ادامه مي دهد. اين مساله باعث ثبات خواهد شد.

منبع: ورزش 3
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار