کد خبر: 661215
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
کاربران ایمیل ایرانی رایانا به مدت یک هفته و در ایام عید فطر می‌توانند روزانه 20 پیامک رایگان ارسال کنند.
خبرگزاری دانشجو: کاربران ایمیل ایرانی رایانا می‌توانند به مناسبت عید سعید فطر به مدت یک هفته از چهارم مردادماه روزانه 20 پیامک رایگان به مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ارسال کنند.

کاربران عضو رایانا برای فعال‌سازی این سرویس لازم است پس از مراجعه به بخش «سرویس‌ها» سرویس «پیامک رایگان» خود را فعال کرده و برای ارسال پیامک از همان محیط ساده نوشتن نامه بهره ‌ببرند.

افرادی که تاکنون عضو این ایمیل ایرانی نشده‌اند نیز می‌توانند به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای خود حساب کاربری ایجاد نموده و بدون نیاز به اطلاعات شخصی، یک نام کاربری یکتا برای خود در رایانا ایجاد کرده و از طریق آن، نامه‌های خود را با هر تعداد پیوست، ارسال و دریافت کنید.

ایمیل ایرانی رایانا که با ساختاری ساده و به زبان فارسی طراحی شده به کاربران این امکان را می‌دهد تا با سرعت خوب دریافت و ارسال نامه الکترونیکی داشته باشند. از دیگر قابلیت‌های این ایمیل ایرانی سرویس‌های «اعلان پیامکی ورود» و «نامه رسان پیامکی» است. 

شایان ذکر است کاربران می‌توانند پرسش‌ها یا پیشنهادات خود را به نشانی support@rayana.ir ارسال کرده تا پاسخ همکاران این گروه را دریافت نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار