کد خبر: 661200
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
فرمانده ناحیه قصرقند استان سیستان و بلوچستان خبر داد:
مردم شهر کوچک و محروم قصر قند در سیستان و بلوچستان، در اولین ساعات باز شدن حساب خرید تسلیحات برای کرانه باختری، بیش از ۶۰ میلیون ریال واریز کردند.
محمد سرگزی با اشاره به بیانات امام خامنه ای مبنی بر لزوم مسلح کردن کرانه باختری گفت: صبح روز جمعه، قبل از برگزاری راهپیمایی روز قدس از سوی بسیج اصناف به ما اعلام شد که کمک های مردمی و صنف های مختلف را برای تسلیح کرانه باختری جمع آوری کنیم.

فرمانده ناحیه قصر قند استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه وقت زیادی برای اطلاع رسانی به مردم نداشتیم و از طرفی هم مسلح ساختن کرانه باختری امری واجب بود، تصمیم گرفتیم تا سخنران اهل تسنن راهپیمایی،در راهپیمایی روز قدس شهر قصر قند این موضوع را بیان کند تا بتوانیم کمک های مردمی بیشتری را جمع آوری کنیم.

وی با اشاره به شور و شوق عجیب مردم برای تسلیح کرانه باختری افزود: پس از فراخوان جمع آوری کمک های مردمی برای مردم غزه، مردم با شور عجیبی کمک های مالی خود را به دست ما می رساندند و سرانجام پس از گذشت تنها چند ساعت از اعلام جمع آوری کمک های مردمی، بیش از 6میلیون تومان جمع آوری شد.

سرگزی با بیان اینکه محرومیت در شهر قصر قند درصد بسیار بالایی دارداظهار کرد:اکثر مردم این شهر کوچک به کار کشاورزی مشغول هستند و توانایی مالی بالایی ندارند و جمع آوری 6 میلیون کمک مالی در این شهر محروم آن هم در عرض تنها چند ساعت امری شگفت آور بود.

وی با بیان اینکه مردم هنگامی که برای پرداخت کمک های مالی خود به ما مراجعه می کردند، حتی خودشان نیز حاضر بودند برای کمک به مسلمانان مظلوم غزه عازم کرانه باختری شوند افزود: همچنان مردم در حال پرداخت کمک های مالی خود برای مسلح کردن کرانه باختری هستند و قطعا مبلغ بسیار بالاتری جمع آوری خواهد شد.

فرمانده ناحیه قصر قند در پایان استقبال پرشور مردم از طرح تسلیح کرانه باختری را نشانه ولایتمداری مردم دانست و تصریح کرد: مردم ما طعم جنگ را به خوبی چشیده اند و به خوبی با مردم مظلوم فلسطین هم دردی می کنند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاري بسيج
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
تبارک اله ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار