کد خبر: 661192
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین صحبت‌های خود بدون آنکه از امیر قلعه نویی نامی ببرد، افشاگری‌های گسترده و عجیبی علیه او و اطرافیانش انجام داده‌ است.
مهر: بعد از آنکه باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که جواد نکونام در فهرست خرید امیر قلعه نویی جایی ندارد، این بازیکن به فکر بازگشت به اوساسونا و بازی در این تیم افتاد. نکونام البته مذاکراتی با باشگاه سایپا و تراکتورسازی هم داشت ولی در نهایت ترجیح داد از ایران برود و مجددا در تیم اوساسونا بازی کند.

با این حال نکونام که در مدت یک فصل و نیم حضورش در استقلال صحبت‌های جنجالی زیادی انجام نداده بود، بعد از قطعی شدن حضورش در اوساسونا به شدت علیه امیر قلعه نویی و تعدادی از اطرافیانش افشاگری کرده است؛ صحبت‌هایی که قطعا واکنش امیر قلعه نویی را در پی خواهد داشت. بخشی از صحبت‌های کاپیتان تیم ملی که گفتگوی مفصلی با روزنامه خبر ورزشی انجام داده، در زیر می‌آید. نکونام از لفظ "آقا" و "آقایان" به جای نام سرمربی استقلال استفاده کرده است:

* هر بازی که تیم می‌باخت، می‌گفتند که X و Y مقصر هستند. آقایان شما کِی مقصر هستید؟ در جام ملت‌ها که عالی بازی کردیم و به قول خودتان به کره (جنوبی) باختیم و حذف شدیم و این همه علیه شما نوشتند. استقلال را هم پنجم کردید و دوباره مقصر نبودید. جام حذفی را هم که به مس کرمان باختیم و به فینال نرسیدیم. شما کی مقصرید؟

* آقایان جرات ندارند اشتباهاتشان را گردن بگیرند و بگویند خود ما چه کار کرده‌ایم! واقعا ناراحتم که پارسال آن اتفاقات برای استقلال افتاد و الان در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد. بعد از سال‌ها حضور مداوم ... واقعا ناراحت کننده است.

* شما از مربی‌ای که به بازیکن فحش می‌دهد و می‌خواهد با او یقه به یقه بشود تا همدیگر را بزنند چه توقعی دارید؟ آقایان اگر یک روز هم به تمرین لورکوزن رفته بودند حداقل این چیزها را یاد می‌گرفتند.

* تفریح‌شان شده نشستن در گوشه زمین تمرین و پشت این و آن حرف زدن. واقعا برای این افراد متاسفم. دوست ندارم این حرفها را بزنم اما وقتی می بینم دارند استقلال را با این حرفها کوچک می‌کننند حرصم می‌گیرد.

* دلم برای استقلال می‌سوزد. برای این طرفداران که در گرما و سرما تیم را تنها نمی‌گذارند اما شاهد یک دیکتاتوری هستند. قلبم درد می‌گیرد وقتی می‌بینم هوادار اجازه ندارد حرفش را بزند چون تا چیزی بگوید او را میگیرند و به رختکن می‌برند تا زیر چشمش را کبود کنند.

* اگر نیاز باشد داستان زندگی این دو بازیکن استقلال را باز می‌کنم و می‌گویم آقایان وقتی به این دو بازیکن در پایان فصل زنگ زدند، چقدر صدایشان می‌لرزید. چطور قسم می‌خورند که موضوع را رسانه‌ای نکنید. چند ماه همه می‌گفتند فلان بلا را دارند سر این جوان‌ها در تیم می‌آورند ولی آقا گوشش را گرفته بود. چطور می‌شود که از داستان‌ها خبر نداشتند؟

* چطور سرمربی‌ای که ادعایش می‌شود قدرت دارد و جلوی همه می‌ایستد با حرف‌های یک دلال، بازیکن را از ترکیب بیرون می‌گذارد یا او را وارد ترکیب می‌کند؟! اگر شما واقعا مربی هستید، خودتان درباره ترکیب تصمیم بگیرید. شما به حرف دستیارتان گوش نمی‌دهید، چطور به حرف کسی گوش می‌دهید که همه او را می‌شناسند و می‌دانند در این فوتبال چه کارها کرده است.

* مشکل من با استقلال از جایی شروع شد که در رشت، جلوی دوستان آقایان ایستادم و جوابشان را طوری دادم که دیگر سراغم نیایند. فکر کرده بودند من هم مثل دیگر بازیکنان هستم. این آقا (دوست قلعه نویی) و گفت یک سیم کارت به من بده! یادم هست بازی با داماش بود که در نهایت باختیم.

* یک نکته درباره آقای سرمربی بگویم که خیلی زود همه چیز را فراموش می‌کند. فوق العاده  دهن بین است و اگر 20 سال با شما دوست باشد و یک نفر پشت سرتان حرفی بزند، سریعا باور می‌کند و ناگهان تبدیل به دشمن شما می‌شود. یک چیزهایی ذاتی است و دست آقایان نیست!

* شما به شایعات بی پایه و اساسی که آقا و دوستانش درست کردند، توجه کنید و ببینید برای تبرئه خودشان حاضر هستند چه کارهایی بکنند و چه حرفهایی بزنند. این مورد به شما نشان می‌دهد که آنها ترسو هستند و جرات ندارند حرفشان را بزنند. به دیگران می‌گویند مصاحبه کنید و یا از طریق دوستانشان شایعه درست می‌کنند.

* چطور به کی‌روش تهمت زدند و خیلی زود مردم فهمیدند که اینها دروغ است.

* بازیکن تیم (استقلال) یک روز قبل از بازی با تراکتورسازی ترکیب تیم را می‌دانست و به من گفت که فردا بازی نمی‌کنی! او از کجا ترکیب را می‌دانست؟ نشان به آن نشان که در یک قهوه خانه در فرحزاد ترکیب را به او گفته بودند.

* شما که ادعای مربیگری تیم ملی دارید، الان در باشگاهی چه کار می‌کنید؟ وقت ندارید سر تمرین بیایید ولی وقت دارید به شهرداری و جاهای دیگر بروید تا به کارهای شخصی برسید. همه ش از هواداران سوء استفاده می‌کنید.

* اگر شما استقلالی بودید، چرا در فصلی که به سپاهان رفتید همه ستاره های استقلال را بردید که نتیجه نگیرد؟ چرا  در سالی که با تراکتورسازی جلوی استقلال قرار گرفتید، رفت و برگشت دعوا کردید؟ چرا وقتی در تبریز به استقلال باختید، در راهرو ایستادید و با دو بازیکن استقلال دعوا کردید؟

* شما ببینید آقایان بعد از شکست 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس، که همراه با یکی از دوستانشان بازی را تماشا می‌کردند چطور بعد از شکست بالا و پایین می‌پریدند و خوشحالی می‌کردند.

* هر کسی علیه آقایان بنویسد می‌شود اجنبی پرست اما به نفعشان بنویسد می‌شود آدم خوب! با یک دلال پیش یک آدم معروف رفتند برای آنکه به تیم ملی برسند. هر کاری می‌کردند تا این اتفاق بیفتد.

* دو هفته پشت فنس ها تمرین لورکوزن را دیدند!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حمید کلباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
ژنرال بی ستاره که فیلسوف و دکترای ورزش یا
ادبیات نیست . دری به تخته خورده و این بچه
هم بقول علی سلطون تیز بازی در آورده و شده
سرمربی . بقول معروف : در شهر کورها ، یک چشمی پادشاه است .
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
1
کاپیتان تیم ملی"همیشه تصورم این بود"
پشت سرهمدیگر حرف زدن "عادتی
است"که به خانم ها نسبت می دهند"
اما"گوئی اقایان "جدیدا "گوی سبقت را
از خانم ها گرفته اند.متاسفانه "فوتبال
کشورمان "از مسیر یک رشته ورزشی
خارج شده"تبدیل به یک تجارتخانه فامیلی گردیده است.
دهاتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
1
مرب خنده دار است اینها مربا هستند نه مربی
پول میلیاردی می گیرند و به کشورهای فسقلی عربی می بازند
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
1
عجب، بیچاره مردم ایران واقعا بیچاره مردم که سنگ کیا رو به سینه میزنن و اخرشم اینجوری تموم میشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار