کد خبر: 661138
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
رئیس آژانس اطلاعات دفاعی پنتاگون هشدار داد نابود کردن حماس باعث می‌شود تا چیزی خطرناک‌تر از آن جایگزینش شود و یک دوره درگیری منطقه‌ای به وقوع بپیوندد.

مایکل فلین، رئیس در حال کناره گیری آژانس اطلاعات دفاعی پنتاگون در سخنان خود با محکوم کردن تحرکات حماس مدعی شد که آن‌ها با استفاده از منابع خود و حفر تونل همواره موجب وارد آمدن تلفات به غیرنظامیان صهیونیست می‌شوند. با این حال وی گفت: نابودی حماس پاسخ این مشکل نیست.


این مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا در جریان نشست امنیتی در کلورادو گفت: اگر حماس نابود شده و از بین برود، قطعا ما با چیزی بسیار بدتر رو به رو خواهیم شد و وضعیت منطقه بسیار وخیم‌تر می‌شود. تهدید بدتری که ممکن است رخ دهد، ظهور چیزی شبیه داعش است.


وی با پیش بینی وقوع یکسری ناآرامی‌های دیگر در سراسر خاورمیانه از جمله سوریه و عراق گفت: آیا ما شاهد صلح در خاورمیانه خواهیم بود؟ قطعا این اتفاق تا زمان حیات من رخ نمی‌دهد.


اظهارات این مقام آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که آمار شهدای غزه به 1049 تن رسیده است و خسارات شدیدی به غزه وارد آمده است. جسد 147 شهید روز شنبه از زیر آوارخانه‌های ویران شده در غزه بیرون کشیده شد و بدین ترتیب آمار تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی به 1049 شهید و حدود 6000 زخمی رسید.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار