کد خبر: 661074
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در مورد رقم قرارداد پرسپوليس با علي دايي گفت: مربي ما در ايران قيمت ندارد.
حميدرضا سياسي در واکنش به مسدود شدن حساب باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: به نظر من در اين باره بايد عليرضا رحيمي صحبت کند چون او بهتر از همه در جريان اين اتفاقات است.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به سوالي که نظر هيات مديره در اين باره چه مي‌شود، نيز گفت: من راستش را بخواهيد اطلاع دقيقي از اين موضوع ندارم که بخواهم جواب سياست‌هاي هيات مديره را بدهم. وقتي که اطلاعات ندارم به نظر شما چه چيزي مي‌توانم بگويم. من فعلا در جريان اين موضوع نيستم اما فقط مي‌دانم که حساب‌هايي که مسدود شده در آن پول خاصي نيست تا از آن برداشت شود.

رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس با تعجب کردن از بودن حدود 300 ميليون توماني در حساب بلوکه شده نيز گفت: حساب را بلوکه کردند اما بعيد مي‌دانم اين پول را برداشته باشند.

سياسي درباره حل مشکل کشتي‌گيران نيز خاطرنشان کرد: براي ما از همه چيز مهم‌تر اين است که تيم‌مان بسته شود و سپس به کشتي‌گيران رسيدگي مي‌کنيم. شايد با اين کار تيم هم دچار مشکلاتي شود اما بالاخره کاري نمي‌شود کرد. در هر صورت جزو برنامه‌هاي ما اين است که مشکل کشتي‌گيران را حل کنيم. الان مشکل ما با 70 يا 80 ميليون تومان حل نمي‌شود بلکه ماجرا چيز ديگري است اما انشالله سعي مي‌کنيم کشتي‌گيران به حق و حقوقشان برسند.

رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سوالي که چرا اينقدر شما بدشانسي مي‌آوريد و راه‌آهن را از شما گرفته‌اند گفت: به نظر من اين بدشانسي نيست، تازه خوش‌شانسي است که اين اتفاق افتاده است. در مورد راه‌آهن به نظر من استيلي تمام تلاش خود را انجام داد.

رئيس هيات مديره قرمزپوشان در پاسخ به سوال ديگري که چرا دوست نداريد خودتان را لو دهيد که با راه‌آهني‌ها همکاري مي‌کنيد يادآور شد: هرچه خدا بخواهد همان اتفاق مي‌افتد اما ما مبلغ بيشتر براي گرفتن راه‌آهن نمي‌دهيم. من فقط اين را به شما مي گويم هرچه خدا بخواهد همان اتفاق مي‌افتد. فقط همين را مي‌گويم استيلي راه‌آهن را نجات داد و حالا بايد ببينيم که مسئولان مملکت مي‌خواهند که اين باشگاه ريشه‌دار به کار خود ادامه دهد يا خير.

رئيس هيات مديره قرمزپوشان در مورد قرارداد 2 ميليارد و 100 دايي با پرسپوليس و حمله به سرمربي قرمزپوشان نيز گفت: چه کسي به دايي حمله کرده؟! حمايت از او که سرمايه فوتبال ما است چه مي‌شود؟ شماها بايد از دايي دفاع کنيد. اگر شماها دفاع نکنيد چه کسي بايد از علي دايي دفاع کند.

وي افزود: به نظر من علي دايي نه تنها 2 ميليارد بلکه 100 ميليارد مي‌ارزد اما بستگي به جيب باشگاه دارد که بتواند اين پول را بدهد يا خير. هرکسي براي يک جايي ارزش دارد. دايي در فوتبال ايران قيمت ندارد اما بايد ببينيم باشگاهي مي‌تواند آن را پرداخت کند ياخير.

وي در پاسخ به سوالي که آيا شما مي‌توانيد به دايي 2 ميليارد و 100 پول بدهيد يا خير گفت: ما اگر پول داشتيم الان وضعيت‌مان با کشتي‌گيران اين نبود که هر روز به دادگاه و پاسگاه برويم.

منبع: ورزش 3
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
هیئت مدیره پرسپولیس"دائی"چه گونه سرمایه ای یرای کشور بوده است"که دیگر جوانهای این کشور نبوده اند"صد
میلیارد را از جیب مبارکتان هزینه کنید"
چرا؟از بیت المال "که برای همه مردم"
بخصوص جوانان دیگر"که حقی همطراز
با ایشان دارند"مایه می گذارید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار