کد خبر: 661063
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
رئیس بسیج اصناف با اشاره به استقبال چشمگیر مردم در حمایت از تسلیح کرانه باختری:
رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: علاقمندان جهت در طرح تسلیح کرانه باختری می توانند حمایت های مالی خود را به حساب ۱/۶۶۶۶۶۶-۱۲-۳۰-۶۰۰۱ بانک مهر اقتصاد واریز و یا به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف مراجعه کنند.

محمد ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) مبنی بر حذف اسراییل از صفحه روزگار افزود: امام خامنه ای نیز بارها بر نابودی این رژیم غاصب و ستمگر تأکید کرده اند.

رئیس سازمان بسیج اصناف ادامه داد: در طی ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی با هجوم به نوار غزه، سفره های سحر و افطار برادران و خواهران دینی ما را به خاک و خون کشیده اند، از همین جهت حمایت از مردم مظلوم غزه یکی از دغدغه های مسلمانان سراسر جهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اعلام هوشمندانه تسلیح کرانه باختری از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: افراد و یا سازمان هایی که توانایی این کار را دارند باید از هر راه ممکنی برای تسلیح کرانه باختری اقدام کند.

کریمی افزود: سازمان بسیج اصناف پس از درخواست های متعدد کسبه و اصناف بازار مبنی بر حمایت از طرح مسلح ساختن کرانه باختری، تصمیم به افتتاح حسابی در نزد بانک مهر نمود تا کمک های مالی کسبه بازار و عموم مردم را برای امر مسلح ساختن کرانه باختری جمع آوری کند.

وی ادامه داد: این حساب ظهر روز پنچشنبه 2مرداد ماه افتتاح گردید و تا به هنگام استقبال بسیار چشمگیری از آن شده است، رئیس کل بانک مهر نیز با در اختیار قرار دادن در گاه اینترنتی این بانک، امکان واریز وجه به صورت آنلاین را نیز برای مردم علاقمندان فراهم ساخت.

 رئیس سازمان بسیج اصناف استقبال پرشور کسبه بازار از این طرح حمایتی از مردم غزه را نشانه غیرت آنان دانست و اظهار کرد: از استان های سراسر کشور نیز تماس هایی مبنی بر جمع آوری مبالغ بالایی برای مسلح ساختن کرانه باختری شده است و تا چند روز آینده به این حساب واریز خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: علاقمندان جهت در طرح تسلیح کرانه باختری می توانند حمایت های مالی خود را به حساب 1/666666-12-30-6001 بانک مهر اقتصاد واریز و یا به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف مراجعه کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار