کد خبر: 661059
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

یک نویسنده آمریکایی تصریح کرد : نتانیاهو همانند سگ هاری است که پس از جنگ غزه بار دیگر بر طبل جنگ خواهد کوبید.


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، مارک گِلِن در گفتگو با این شبکه از شهر آیداهوی آمریکا گفت:« اسرائیل با حملات به غزه درپی تثبیت موقعیت خودش بوده است. اسرائیل با حمله به غزه خواسته است به مقامات آمریکا و انگلیس و شمار دیگری از کشورها بگوید که چه رویکردی دارد.  باآنکه این کشورها درمقابل خواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در حوزه هایی ازقبیل جنگ با ایران مقاومت کرده اند، اسرائیل با حمله به غزه می خواهد بگوید که محدود نخواهد بود و هرکاری که بخواهد انجام می دهد و در روز روشن، زنان و کودکان را می کشد و دستان خود را در خون مردم بیگناه آغشته می کند و کشورهای غربی  نمی توانند برای متوقف کردن اسرائیل کاری انجام بدهند.

نتانیاهو با حمله به غزه خواسته است این پیام را به غربی ها منتقل کند. نتانیاهو با این کارهایش ، جامعه جهانی را به سخره می گیرد و به آن توهین می کند و نشان می دهد اسرائیل هرکسی را که بخواهد به هر صورتی که دوست داشته باشد، می کشد و جامعه جهانی نمی تواند درمقابلش کاری انجام بدهد.

 بنیامین نتانیاهو فردی است که ذاتا به نبرد نهایی خیر و شر اعتقاد دارد. برای او ، وجهه اسرائیل اصلا مهم نیست. او فقط به  دنبال باورهای خودش است. به زعم او، خدای اسرائیل با اوست و هرکاری که او انجام بدهد از او حمایت می شود تا سرزمین موعودی عاری از غیریهودیان بوجود بیاورد.

اگر کشتار غیرنظامیان برای نتانیاهو مهم بود تلاش می کرد کاری بکند که به نظر برسد فقط شبه نظامیان را هدف قرار می دهد ونه اینکه زنان و کودکان را هدف قرار بدهد اما برای نتانیاهو، این مسائل اصلا اهمیتی ندارد.»

وی در ادامه افزود:«نتانیاهو همانند حیوانی وحشی است. او هرکاری که بخواهد انجام می دهد. او از اینکه می بیند رئیس جمهور سیاهپوست آمریکا با خواست او برای حمله به ایران همراهی نکرده است بسیار احساس حقارت و ناراحتی می کند. نتانیاهو همانند اعضای گروههای تبهکار است. او با اینگونه حملات به غزه به سران کشورهای غربی و دیگر کشورهای جهان هشدار می دهد. او می خواهد نشان بدهد  حاضر است همین کارها را حتی درباره کشورهایی نیز انجام بدهد  که حامی اسرائیل هستند. نتانیاهو فردی بسیار خطرناک است. به نظرمن ، باوجود فردی همانند نتانیاهو، هرگز جهان به اندازه کنونی در لبه پرتگاه نابودی نبوده است. اسرائیل به دنبال توسعه طلبی است. اسرائیل به دنبال نقشه ای نوشته شده است که براساس آن همه مناطق واقع بین نیل و فرات در سیطره اش قرار بگیرد. دو خط آبی رنگ روی پرچم اسرائیل نیز نماد همین دو رودخانه است. جناح راست افراطی در اسرائیل براساس همین نگرش، از اینکه اسرائیل از غزه خارج شده بسیار خشمگین است و می خواهد این منطقه را پس بگیرد.

آنها حاضر نیستند اسرائیل سرزمینهایی موعود را به افرادی غیریهودی بود زیرا به زعم آنها، این کار مصداق کفر و سیلی به صورت خدای یهودیت است. با این اوصاف، اسرائیل به دنبال توسعه طلبی است.»

وی گفت:«اسرائیل دوست دارد حماس در غزه باقی بماند زیرا به یک لولو خورخوره نیاز دارد تا اقداماتش را در حمله به فلسطینی ها توجیه و به اقدامات نظامی دیگری مبادرت کند. جامعه جهانی می تواند مانع اقدامات اسرائیل شود. کاری که جامعه جهانی درباره فلسطینی ها انجام بدهد همانند کشاورزی است که مراقبت از مرغهایش را به روباه بسپارد و صبح ببیند که روباه همه مرغهایش را خورده است. وقتی مراقبت از مرغها به روباه سپرده شود طبیعی است که چنین اتفاقی رخ بدهد. وقتی هم از اسرائیل و صهیونیسم صحبت می کنیم باید توجه داشته باشیم که این جریان به هیچ وجه از ریختن خون افراد بیگناه ابا ندارد. این نگرش در تفکر مذکور ، نهادینه شده است. نتیجه جنگ غزه بسیار نگران کننده است. اگر نتانیاهو با احساس پیروزی از این جنگ بیرون بیاید بار دیگر بر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا فشار وارد خواهد کرد تا علیه ایران جنگ به راه بیندازد. باید توجه داشت که نتانیاهو همانند سگی هار است. او اصلا عقل ندارد.»

وی در ادامه افزود:«هیچ مردمی در طول تاریخ به اندازه فلسطینی ها متحمل رنج و عذاب نبوده اند. اسرائیل طولانی ترین اشغالگری تاریخ را سبب شده است. اسرائیل در این مدت، به کشتار گسترده فسلطینی ها مبادرت کرده است. طبیعی است که مردم فلسطین به آستانه انفجار برسند و درمقابل این اقدامات اسرائیل، قیام کنند. در این میان باید به سکوت کشورهای غربی توجه داشت. چرا پاپ در این خصوص سکوت کرده است. کشورهای بزرگی همانند چین و روسیه می توانند بر اسرائیل فشار وارد کنند زیرا دولتمردان غربی کاری انجام نمی دهند و فقط سر خود را می خوارانند و ابراز نگرانی می کنند. باید اقدام عملی علیه اسرائیل انجام شود. وقتی هواپیماهای جنگی به مقصد اسرائیل به پرواز دربیایند، اسرائیل نیز حساب کار خودش را خواهد کرد. نباید اجازه داد اسرائیل به کشتار افراد بیگناه و غیرنظامی ادامه بدهد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
نویسنده امریکائی"اگر شما "به قدرت نظامی ایران واقف نیستید"ان مردک خوب می داند"که ایران غزه نیست"اگر
واقعا واقف به هار بودن نتانیابو هستید"
سگ هار درمان ندارد"فقط باید سقط شود"این را ازدولتمندان خود بخواهید"
که مرتبا اعلام می کنند"که همراهی با
اسرائیل اولین الویت مامی باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار