کد خبر: 661039
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
ميثاقيان مي گفت به پديده نمي رفتم
هافبک با تجربه نفت مسجد سليمان بعد از پيوستن به اين تيم صحبتهاي جالبي دارد.
مصاحبه محمود تيغ نورد بازيکن سابق استقلال خوزستان را با سايت نود نت مي خوانيم.

جدا شدن از استقلال صنعتي؟

من در ابتداي فصل از 2تيم پيشنهاد داشتم اما به خاطر استقلال خزستان و شخص ويسي ماندم اما بعد از آن يک سو تفاهم پيش آمد که باعث جدايي من از اين تيم شد اما اين موضوع بعد از صحبتي که با ويسي انجام دادم حل شد و نيازي نيست در اين مورد بخواهم دوباره حرف بزنم.

ويسي دوست من است و ممکن است دوباره روزي باهم کار کنيم من براي ويسي و تيم استقلال صنعتي آرزوي موفقيت مي کنم چرا که اين تيم پتانسيل بالايي دارد و شرايط براي پيشرفت در اين تيم مهيا است.

نفت مسجد سليمان؟

مي توانم بگويم ييکي از علتهاي اصلي آمدنم به اين تيم صحبتهايي بود که با آقاي باقري نيا انجام دادم من در ابتدا نمي خواستم در شهرستان بازي کنم اما خب چون به آقا مجيد قول دادم به اين تيم آمدم.

اين درست است که دوستي شما با ميثاقيان عامل نرفتن شما به پديده مشهد بوده؟

اولين تيمي که در ابتداي فصل با من حرف زد پديده بود اما من به خاطر استقلال خوزستان به اين تيم نرفتم و اکبر آقا هيچوقت در اين مورد با من حرف نزده بود اما اگر هم به من مي گفت که به اين تيم نروم به حرف ايشان گوش مي کردم چرا که اکبر آقا براي من خيلي اهميت دارد و فوتبال ايران هم بايد به ايشان افتخار کند کسي که به چند استان شادي را آورده با تيمهايي که به ليگ برتر صعود کرده است.

صحبت رفتنت به بعضي از تيمهاي ديگر هم بود اما منتفي شد؟

رفتن به برخي از تيمها و کار کردن با بعضي از مربيان شرايط خاصي مي خواهدد و بايد از کانال خاصي وارد شوي که من هيچوقت وارد اين جريانها نشدم.

نفت مسجد سليمان در ليگ برتر؟

ما هواداران خيلي خوبي داريم که بي نهايت فوتبال را دوست دارند آنها رمز موفقيت ما هستند و من فکر مي کنم با تلاش بازيکنان و درايت کادر فني و همچنين پشتوانه مديريت مي توانيم به موفقيت برسيم و پديده ليگ برتر هم لقب بگيريم.

منبع: ورزش 3
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار