کد خبر: 661032
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
عضو شوراي شهر تهران در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
پيرهادي گفت: نمي‌توان گفت پرسنل شهرداري صد در صد از اين طرح راضي هستند اما بدون شك اكثريت از اين موضوع رضايت خاطر دارند و مخالفان اصلي اين تصميم تنها از سوي رسانه‌هاي خارجي و وابسته‌هاي فكر آنان در داخل است.
چه كساني مخالف تفكيك جنسيتي شهرداري هستند؟

جوان‌آنلاين: محسن پيرهادي، عضو شوراي شهر تهران در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص طرح تفکيک جنسيتي در شهرداري اظهار کرد: اين موضوع مدت‌ها پيش در شهرداري مطرح بود و حتي بسياري از كاركنان اين پيشنهاد را عنوان كرده بودند و در واقع خود مشتاق رعايت حدود شرعي بين محرم و نامحرم هستند و اكنون اين طرح هم براي عموم و هم براي پرسنل بسيار رضايت بخش است.

 
 
پيرهادي افزود:وقتي خانمي در محيط كارش نامحرم نباشد راحت‌تر است و كارش را بدون دغدغه و با آرامش انجام مي‌دهد اما ظاهرا اين طرح به مذاق برخي از رسانه‌هاي خارجي خوش نيامده است و اين گونه اقدامات را مغاير با برنامه‌هاي خود مي‌بينند و عليه اين طرح تبليغات مي‌كنند. 
 
 
 
وي ادامه داد: نمي‌توان گفت پرسنل شهرداري صد در صد از اين طرح راضي هستند اما بدون شك اكثريت از اين موضوع رضايت خاطر دارند و مخالفان اصلي اين تصميم تنها از سوي رسانه‌هاي خارجي و وابسته‌هاي فكر آنان در داخل است؛ چرا كه تاكنون در اين خصوص نارضايتي از سوي پرسنل شهرداري منعكس نشده است.
 
 
 
اين عضو شوراي شهر تهران گفت: دين ما در رابطه با محرم و نامحرم ملاحظاتي دارد و عدم رعايت اين ملاحظات افراد را به بيراهه مي‌كشاند. در بسياري از اختلافات و مشكلات زندگي شاهد هستيم كه به بايدها و نبايدهاي ديني توجه نشده است. آمار بالاي اختلافات و طلاق در زندگي‌ها نشان از بي‌توجهي به همين مسائل است، بنابراين بايد نسبت به اين موضوعات توجه جدي داشت.
 
 
 
پيرهادي همچنين يادآور شد: طرح تفكيك زن و مرد در شهرداري مطابق دين و شرع ماست اما متاسفانه برخي به جاي توجه به مسائل كلان كشور فقط به دنبال هياهو و جنجال هستند در حالي كه موضوعاتي چون اشتغال، مسكن و امرار معاش مشكل روزمره مردم است نه تفكيك جنسيتي در شهرداري. 

 

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
1
4
بعضیها شعور رعایت برخورد مناسب با افراد ندارند چه از کادر ادارات یا مراجع کنند...وجود خانم ها انها وادار میکنند شیونات اسلامی رعایت کنند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
2
2
خوب معلومه چه کسانی جز اصلاح ( افساد طلب ها !! )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
1
0
البته نفس اینکار بسیار عالی است. اما وقتی از داخل و دقیق و سوا از ملاحظات سیاسی به این طرح نگاه میکنیم غیر قابل اجرا بودن کاملا ،عدم وجود زیر ساخت مناسب جهت اجرا، شتابزدگی در اجرا و درنهایت عدم مشاهده تغییر مشهود کاملا مشخص میباشد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
واقعا ...
نوروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
0
البته نباید بصورت کلی به موضوع نگاه کرد.بعضی جاها بهتر است جدا باشد و بعضی جاها نیازی به اینکار نیست.یعنی امکان ندارد.به نظرم این طرح شکست خواهد خورد.البته در آموزش و پرورش در مدارس دخترانه خوب اجرا می شود و نتیجه خوبی دارد ولی در ادارات شاید مشکل باشد.می توان دبیرخانه ها و بعضی قسمت را در اختیار مدیران زن قرار دارد ولی تعامل و ارتبا ط کلا" قطع شود ممکن نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
مگر خدای نکرده در شهرداری جریانی پیش آمده که بعد از سی و پنج سال از انقلاب شکوهمند اسلامی حالا به فکر این جدا سازی کارمندان افتادند و حتی پی گیر این شدند که در پارک ها هم باید دو جنس مخالف دور از هم بنشینند چون بر خلاف شرع است؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار