کد خبر: 660994
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه تصمیم نهایی را درباره باشگاه راه‌آهن خواهد گرفت.
تسنیم: سید شریف حسینی نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش مجلس بعد از نشست تعیین تکلیف مالکیت باشگاه راه‌آهن گفت: با توجه به شرایط مالک قبلی باشگاه راه‌آهن متولی این باشگاه در حال حاضر قوه قضائیه است و آنها تصمیم نهایی را در این باره خواهند گرفت. ما هم در چارچوب قانون و در این جلسه به توافق رسیدیم تا این موضوع را با قوه قضائیه در میان بگذاریم که این قوه شرایط جدید را مشخص کند.

وی افزود: در جلسه امروز نماینده دادستانی دعوت نشده بود و هدف ما این بود که با مالک جدید باشگاه به جمع‌بندی برسیم. بحث فعلی به این موضوع باز می‌گردد که قوه قضائیه قصد دارد اموال بابک زنجانی را با بالاترین قیمت به فروش برساند.

این نماینده مجلس در مورد اینکه پیش از این توافقاتی درباره واگذاری باشگاه راه‌آهن به استیلی صورت گرفته خاطرنشان کرد: توافقات اولیه صورت گرفته بود اما بحث این است که این باشگاه باید به بالاترین و بهترین پیشنهاد واگذار شود که البته با نظر مقام مسئول قضایی مشکل قابل حل است. راهکار موجود این است که اگر در قیمت‌گذاری جدید قیمت بالاتری تعیین شود یا باشگاه به آن قیمت واگذار شود و یا استیلی آن قیمت جدید را پرداخت کند.

حسینی درباره موضوع کارت پایان خدمت جعلی برخی بازیکنان فوتبال عنوان کرد: این موضوع مربوط به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است که در آن قضات حضور دارند و به این تخلفات رسیدگی خواهند کرد. اگر تخلفی صورت گرفته حتماً باید با آن برخورد شود که متولی آن هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

وی در مورد اینکه تخلف کارت پایان خدمت مسئله‌ای غیرفوتبالی است، یادآور شد: چنانچه این بحث خارج از حوزه فوتبال باشد حوزه نظام‌وظیفه مدعی‌العموم آن خواهد بود که اطلاع داریم آنها از مسیر قانونی در حال پیگیری هستند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره اینکه رسایی یکی از نمایندگان مجلس مدعی ارتباط مالی برخی خبرنگاران با سرمربی تیم ملی فوتبال شده گفت : هر موضوعی که در مورد چنین مسائلی مطرح می‌شود باید با سند و مدرک باشد و اگر کسی در این باره اسنادی دارد می‌تواند آن را برای پیگیری به کمیسیون اصل 90 مجلس یا قوه قضائیه ارسال کند اما در صورتی که سند و مدرکی در کار نباشد خبرنگاران می‌توانند ادعای شرف کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار