کد خبر: 660968
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
نیروهای اشغالگر اسرائیلی امروز شنبه جنایت هولناک دیگری را در اردوگاه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه مرتکب شده و طی آن ۲۰ نفر از اعضای خانواده النجار را به شهادت رساندند.
تسنیم: نیروهای اشغالگر اسرائیلی امروز شنبه جنایت هولناک دیگری را در اردوگاه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه مرتکب شده و طی آن ۲۰ نفر از اعضای خانواده النجار را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری سما، نیروهای اشغالگر اسرائیلی خانواده النجار را که از حملات توپخانه ای در روستای خزاعه به اردوگاه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه پناه برده بودند، با حملات هوایی هدف قرار دادند.

به گفته منابع پزشکی 20 نفر از اعضای خانواده النجار از جمله 11 کودک و 4 زن در این حمله به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

هواپیماهای جنگی در این حمله یک خانه 4 طبقه را هدف قرار داده و به طور کامل تخریب کردند.

از سوی دیگر منابع پزشکی اعلام کردند که «سلیم ابو توم» (87 ساله) در شرق رفح پیش از آغاز آتش بس 12 ساعته به شهادت رسید.

پیش از این نیز دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که عبد الله عایش سلام ارمیلات 39 ساله از الزوایده در استان مرکزی، اسماعیل عبد القادر الکجک 53 ساله و حسام عبد الغنی یاسین 15 ساله که نوه شیخ احمد یاسین موسس جنبش حماس است، در جریان بمباران منزلی در شهر غزه به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد که پیکر شهید فضل العطاونه در حالی که سوخته و خاکستر شده بود به مرکز درمانی الشفاء انتقال داده شد.

القدره همچنین گفت که در جریان بمباران منطقه شیخ رضوان نیز 2 فلسطینی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

همچنین در ساعات نخست صبح امروز شنبه محمد مطر العبادله (32 ساله) در حین انجام وظایف انسانی برای کمک به مجروحان در مناطق الشرقیه در استان خان یونس، به شهادت رسید.

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که تعداد شهدای امروز به 35 نفر رسید و به این ترتیب شمار شهدای غزه طی 19 روز گذشته از تجاوزات رژیم صهیونیستی به 900 نفر رسید و همچنین 5430 نفر نیز زخمی شده اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار