کد خبر: 660690
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
به مناسبت روز قدس
در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پیامی اقدامات با صدور بیانیه ای اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

روز قدس امسال متفاوت و برجسته تر از همیشه منتظر دفاع همه جانبه مسلمانان و جهانیان از مردم بی پناه و ستم دیده ممالک اشغال شده است. این روزها دیگر مردم فلسطین تنها نیستند؛ بلکه زنان و کودکان بی گناه در جای جای سرزمین های اسلامی مثل عراق، سوریه، غزه، و... هدف آماج بی شرمی و بی حیایی حیوان صفتان و درندگان غربی و اسرائیلی قرار گرفته اند.

خواهران و برادرانمان در خانه های خودشان مورد حمله این گرگ صفتان وحشی قرار می گیرند، آزار می بینند و کشته می شوند و تنها کاری که از سایر ملت ها بر می آید این است که با فریاد خود جنایات استکبار را محکوم کرده و از سازمان ملل بخواهند از حقوق بشر دفاع کند!! این روزها بر همه ما واجب است با صدای بلند و از عمق وجود فریاد بزنیم و به شکم پرستان مست عرب هشدار دهیم که سکوت خود را بشکنند و دست از حمایت استکبار بردارند. اعرابی که خود را به خواب جهل و نادانی زده اند، بدانند امروز خواب روزه دارعبادت نیست، بلکه خیانت است. پس هر چه زودتر بیدار شوید و تا می توانید برای نجات زنان و کودکان و مردان بی گناه کاری کنید. که خدا همواره با مظلومان است. و بدانید امروز روز امتحان شماست، پس بترسید از روزی که این بلا دامنگیر شما شود.

از خواهران و برادران ستم دیده مان می خواهیم همچنان مردانه مقاومت کنند و زیر بار ظلم و جنایات نامشروعان و نامسلمانان تسلیم نشوند. که انشاالله عمر آن شجره ناپاک رو به اتمام است و به زودی زیر سایه حکومت عدل و عدالت مهدی فاطمه (عج) آرام خواهید گرفت.

بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر حمایت و همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد و به حول قوه الهی طلاب و روحانیون بسیجی در روز قدس با تمام قوا به صحنه می آیند و با مشت های گره کرده و فریادهای برآمده از سینه های بغض کرده، در دفاع از ملت های مظلوم و بی گناه و بی دفاع، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و سکوت رقت بار سران عرب را محکوم خواهند کرد.

ان الله مع الصابرین و المظلومین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر