کد خبر: 660627
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
سازمان لیگ تقویم رسمی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی درفصل ۹۳-۹۴ را منتشر کرد و بر این اساس دیدار استقلال و پرسپولیس در روز ۲۹ یا ۳۰ آبان برگزار می‌شود.
فارس: سازمان لیگ تقویم رسمی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی درفصل ۹۳-۹۴ را منتشر کرد و بر این اساس دیدار استقلال و پرسپولیس در روز ۲۹ یا ۳۰ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش سایت سازمان لیگ، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال ورییس سازمان لیگ تقویم یکسال لیگ برتر و جام حذفی را در فصل 94-93 ارائه داد.

در نامه غلامرضا بهروان به مهدی تاج آمده است:

کمیته مسابقات پس از بررسی‌های همه جانبه و برگزاری جلسات متعدد و با دبیر سازمان لیگ و نیز ریاست فدراسیون و کی روش سر مربی و همکاران ایشان ،تقویم مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های  کشور در فصل 94-93 را تدوین و تنظیم نموده است .

بر اساس این تقویم دربی پایتخت در هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار می‌شود که بازی‌های این هفته در روز 29 و 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

ضمنا تمام تلاش سازمان لیگ این است که هیچگونه تغییری در مسابقات به وجود نیاید مگر در موارد اضطرای و غیرمترقبه و یا اینکه احتمالا در نیم فصل دوم هفته 29 از مورخه 21/2/94 به 18/2/94 در صورت حذف مرحله یک شانزدهم  مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا جابجا شود.

کمیته مسابقات وظیفه خود می‌داند از تمامی اصحاب رسانه های مختلف کشور، مدیران، بازیکنان، کادر فنی باشگاه ها و هواداران محترم آنان و هیاتهای فوتبال استان‌ها،مدیران گرامی ورزشگاه‌های سراسر کشور، نیروهای انتظامی و یگان ویژه و پلیس راهور و همکاران ارجمند در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار