کد خبر: 660610
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
یک خاخام ساکن سرزمین‌های اشغالی در اظهاراتی اعلام کرد «اسرائیل» باید برای آرامش صهیونیست‌های جنوب، تمام غزه را نابود کند.
 «داو لیور» خاخام شهرک صهیونیستی «کریات اربع» واقع در قلب الخلیل فتوایی نژادپرستانه و غیر انسانی صادر کرد و خواستار کشتار کامل مردم نوار غزه و نیز تخریب آن شد.

لیور که به اظهارات نژادپرستانه و ضدعربی معروف است این فتوای خود را اینگونه توجیه کرد که تورات، «اسرائیل» را در همه زمینه‌های خاص و عام زندگی و به ویژه در جنگها راهنمایی کرده است.

وی در ادعاهای خود همه ساکنان غزه را دشمن دانست و افزود در وضعیت جنگی می‌تواند ساکنان سرزمینهای دشمن را مورد حمله قرار داد و از اقداماتی دیگر مانند بمباران و قطع برق و آب استفاده کرد.

داو لیور در پایان مدعی شد که وزیر جنگ حق دارد دستور نابودی کل غزه را صادر کند تا به این وسیله به رنج صهیونیست‌های ساکن جنوب پایان دهد.

خاخام داو لیور، خاخام «اسحاق گینسبورگ»، خاخام «یعقوب یوسف»، خاخام «زلمان گلدبرگ» تعدادی از خاخام‌های سرشناس یهودی در سرزمین اشغالی هستند که محتوای کتاب «تئوری پادشاه» را تأیید و تصدیق کرده‌اند و با توقیف انتشار این کتاب مخالفت کرده‌اند.

در کتاب تئوری پادشاه نوشته خاخام «اسحاق شایپر» کشتن و نابود کردن هر انسانی که برای موجودیت رژیم صهیونیستی (اسرائیل) تهدید محسوب شود، جایز و لازم است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار