کد خبر: 660555
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
انجمن همبستگي با زنان فلسطيني:
در بیانیه انجمن همبستگي با زنان فلسطيني بمناسبت روز جهانی قدس آمده است: همه را سكوت شرم آوري فرا گرفته، و اي كاش تنها ساكت بودند نه چون روئساي جمهور آمريكا، آلمان، فرانسه، انگليس همراه. گويي اشرار، جهان را در دست گرفته‌اند و انسانيت حتي جرأت ابراز وجود در سازمان ملل را ندارد.

 

به گزارش سايت خبري ريحانه، در بيانيه انجمن همبستگي با زنان فلسطيني بمناسبت روز جهاني قدس آمده است:

«شب‌هاي قدر گذشت و ماه مبارك رمضان به روزهاي پاياني خود رسيده است. رمضاني كه براي مردم بي‌دفاع غزه با طعم گوشت و خون كودكانشان آميخته شد و مادران، دعاي سحرشان را با ناله وداع شيرخوارگان، كودكان و نوجوانان در خون تپيده فلسطيني در آميختند. خانه‌ها در هجوم ظلمت هدايت شده اشرار يك به يك فرو ريختند و و سنگ‌ها و آجرها در برهوت آدميت، صاحبانشان  را در پناه هميشگي آوار خود گرفتند.

دنيا در حال تكميل شدن از  ابعاد حيواني است و رژيم غارتگر و سرطاني صهيونيسم الگوي بي‌بديلي در  سبعیتو خونخواري ترسيم مي‌كند. همه جا خون و اشك و آه و فرياد است و سلاح‌هاي ممنوعه از پستوهاي غير قابل بازيد دولت جعلي سر برون مي‌آورد و انسان‌ها را به سخت‌ترين و دردناك‌ترين شكل به كام مرگ مي‌كشاند.

تصاوير بسيار گوياتر از كلام هستند. تصاويري كه تو را با حقيقت درنده خويي رژيم غاصب اسرائيل و همپيمانان جهاني‌اش به شكل غير قابل انكاري روبرو مي‌كنند. نه از1+5 خبري هست نه از بان‌كي‌مون، نه از سازمان‌هاي دفاع از حقوق بشر خبري هست نه از آنها كه به شارون جايزه صلح نوبل دادند.

همه را سكوت شرم آوري فرا گرفته، و اي كاش تنها ساكت بودند نه چون روئساي جمهور آمريكا، آلمان، فرانسه ،انگليس و بسياري ديگر همراه. گويي اشرار جهان را در دست گرفته‌اند و انسانيت حتي جرأت ابراز وجود در سازمان ملل را ندارد. رسانه‌هاي مطرح جهاني مثل بي‌بي‌سي و سي‌ان‌ان و همپالكي‌هايشان سر در آخور دولت‌هاي شرورشان دارند و از حقيقت خبري منتشر نمي‌كنند.

جهان تنها به آزاد مردان و آزاد زناني دلخوش است كه هنوز ماهيت انساني خود را فراموش نكرده‌اند و جيره خواري اشرار را بر شرافت انسان بودن ترجيح نداده‌اند و همين‌ها هستند كه  دست بي‌پناه مظلومين غزه را در دست گرفته‌اند و در جوش و خروشي غريب راهي براي رهايي مي‌جويند و خدا رحمت كند امام خميني را كه در قامت يك رهبر، جهان را به بيداري رهنمون شد.

قلب ها مي‌جوشد و قدس نزديك است.  قدس مظهر يك حقيقت غير قابل چشم پوشي است. حقيقت غير قابل انكاري كه ده‌ها سال است سعي كرده‌اند به فراموشي سپرده شود. قدس نهايت آرمان زميني آزادي خواهان است. جايي كه ضرورت دارد همه زنان و مردان آزاده با نثار جان خود واقعيت آن را فرياد كنند تا ظلم و بي‌عدالتي تصور نهادينه شدن و ريشه گرفتن در سر نپروراند.

 قدس و آزادي آن يك آرمان جهاني است صرف نظر از دين و مذهب و قوميت. و مردم بي‌دفاع غزه در خط مقدم نبرد عليه تماميت بي‌عدالتي هستند. و كدام زن و مرد آگاهي است كه دركي از انسان و انسانيت داشته باشد و در اين جبهه در كنار اين مظلومين بي‌دفاع قرار نگيرد؟

انجمن همبستگي با زنان فلسطيني، تنها نيست. اين انجمن همراه با همه ياوران الهي قدم در راه دفاع از اين آرمان نهاده است و ديگر زنان غيور و حقيقت طلب دنيا را به حضور در راهپيمايي روز قدس، روز دفاع از شرف و منش انساني دعوت مي‌كند.

همراهي با ديگر زنان و مردان آزاده دنيا در دفاع از قدس شريف، اعتباري است كه اين انجمن از دست  نخواهد داد و هرگز از راهي كه در پيش گرفته عقب نخواهد نشست؛ زيرا به حقيقت برتري نهايي حق بر باطل ايمان دارد؛ هر چند دور بنمايد؛ هرچند سخت بنمايد؛ خدا هست و ما مادران اين انجمن مهربانتر از خداوند نيستيم و مهربانتر از مادران غزه كه بدن‌هاي تكه تكه شده كودكانشان را در مذبح دفاع از حق قرباني كرده‌اند. با كودكان، همسران و همه اعضاء خانواده خود قدم در اين راه پر مخاطره مي‌گذاريم و حنجره تاريخ را با ارتعاش فريادهايمان مي‌لرزانيم تا حق از گلوي تاريخ فرياد شود.

فردا از آن ما خواهد بود. اين تقدير مسلم تاريخ است و هرگز از اين تقدير روي بر نمي‌تابيم. قدس از آن ماست و از آن ما خواهد ماند؛ وعده ديدار ما در همه شاهراه‌هاي تاريخي حقيقت طلبي در سراسر خيابان‌هاي آزاده پرور جهان. با فرياد مرگ بر اسرائيل يكديگر را پيدا خواهيم كرد و با پرچم فلسطين، قلب داغديده اين ملت را شاد خواهيم نمود. تا روز آزادي نهايي.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار