کد خبر: 660534
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه تهرانی‌ها یتیم نوازترین شهروند کشور هستند، ادامه داد: ایتام تهرانی بیش از 10 هزار حامی دارند که ماهانه بیش از 200 هزار تومان دریافت می‌کنند و نیاز سنجی و برنامه‌ریزی براساس نیاز فرزندان از سوی این نهاد هم صورت می‌گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی از جذب 25 هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت این نهاد همزمان با روز شهادت حضرت علی(ع) پدر ایتام و اجرای طرح ویژه طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: تعداد حامیان طراح اکرام ایتام به بیش از 755 هزار نفر رسید.

سعید ستاری در گفتگویی گفت: 25 هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت این نهاد همزمان با روز شهادت حضرت علی (ع) پدر ایتام و اجرای ویژه طراح اکرام ایتام جذب شدند.

وی با بیان اینکه یتیم فاقد حامی نداریم، ادامه داد: به طور متوسط هر یتیم تحت حمایت بیش از سه حامی دارد و بر مبنای آمار موجود ماهانه علاوه بر کمک‌های دولت، مستمری و کمک‌های مردمی، 100 هزار تومان از کمک‌های حامیان بهره‌مند می‌شوند.

ستاری با بیان اینکه تهرانی‌ها یتیم نوازترین شهروند کشور هستند، ادامه داد: ایتام تهرانی بیش از 10 هزار حامی دارند که ماهانه بیش از 200 هزار تومان دریافت می‌کنند و نیاز سنجی و برنامه‌ریزی براساس نیاز فرزندان از سوی این نهاد هم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این نهاد مدیریت مالی خانواده‌های تحت حمایت و تأمین آتیه فرزندان ایتام و نظارت بر معضل و انفعالات مالی خانواده‌ها را برعهده دارد، تصریح کرد: وجوه پرداختی توسط حامیان به حساب ایتام در کمیته امداد امام (ره) واریز و مبالغ ؟ و دقیقا در اختیار ایتام قرار می‌گیرد که قابل رصد از طریق این نهاد و ارتباط حامیان با ایتام امکان‌پذیر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار