کد خبر: 660530
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
اراذل و اوباش مست بامداد امروز با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند.

 

خبرگزاری مهر: اراذل و اوباش مست بامداد امروز با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند.

ساعت 2 بامداد چهارشنبه یکم مرداد ساکنان چهار راه استقلال خیابان آمره ای با شنیدن صدای داد و فریاد و عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش به خیابان آمدند. آنها حدود 5 تن از اراذل و اوباش محل را دیدند که با عربده کشی اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان می کردند.

تعدادی از اهالی با مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند که حدود 10 دقیقه بعد ماموران کلانتری فرجام در محل حاضر شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما 4 متهم دیگر از محل گریختند.

یکی از اهالی در این باره به خبرنگار مهر گفت: اراذل و اوباش در حالی که به خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند به عربده کشی در خیابان پرداخته و در حالی که قمه ای در دست داشتند به طرف اهالی حمله ور شده و به آنها فحاشی می کردند. یکی از اراذل و اوباش نیز اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در خیابان می کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس خیلی سریع خود را به محل درگیری رساندند اما قبل از این که برای دستگیری متهمان اقدام کنند آنها از محل متواری شدند.

به گفته اهالی، این اراذل و اوباش تا کنون چندین بار اقدام به عربده کشی و تخریب خودروها در منطقه کرده و در آخرین مورد نیز بامداد چهارشنبه به 6 خودرو که در خیابان پارک شده بودند آسیب رسانده و اقدام به تخریب آنها کردند.

یک مقام انتظامی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس اهالی 4 گروه از ماموران کلانتری 136 فرجام خود را به محل حادثه رساندند و متهم اصلی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که از این متهمان شکایت دارند برای ثبت شکایت خود باید به کلانتری فرجام مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار