کد خبر: 660527
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
مردی جوان که برادرش را قربانی عشق ممنوع کرده‌ بود در حالی پای میز محاکمه رفت که مدعی ‌شد فقط سه‌ضربه به مقتول زده و ضربات دیگر را همسر مقتول وارد کرده‌ است.

 

روزنامه شرق: مردی جوان که برادرش را قربانی عشق ممنوع کرده‌ بود در حالی پای میز محاکمه رفت که مدعی ‌شد فقط سه‌ضربه به مقتول زده و ضربات دیگر را همسر مقتول وارد کرده‌ است.

نماینده دادستان در ابتدای این جلسه محاکمه خطاب به قضات شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران گفت: «متهمان این پرونده، کریم و نرگس نام‌ دارند. آنها یک‌سال قبل با طراحی نقشه‌ای جوانی به نام کیوان را به قتل رساندند.

کیوان برادر کریم و شوهر نرگس بود. با توجه به رابطه‌ای که بین دو متهم وجود داشت آنها نقشه قتل کیوان را طراحی کردند و در ابتدا نرگس شوهرش را به محل قرار با کریم کشاند و سپس کریم با واردآوردن ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساند.

با توجه به تحقیقاتی که دادسرا انجام داده ‌است کریم متهم به مباشرت در قتل عمد و نرگس متهم به معاونت در قتل عمدی و همچنین هردو متهم به زنا هستند. سپس پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر شدند و نسبت به فرزندشان کریم اعلام رضایت بدون قیدوشرط اما برای عروسشان درخواست مجازات کردند.

سپس کریم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من سه ضربه بیشتر نزدم و اگر آن ضربات باعث مرگ برادرم شده قتل را قبول دارم. متهم گفت: نرگس دخترخاله‌ام است. او مدتی بعد از ازدواج با کیوان با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد من را با دختری آشنا کند من هم به خانه‌اش رفتم از دختری که معرفی کرده‌ بود خوشم نیامد.

وقتی آن دختر رفت نرگس به من ابراز علاقه کرد و گفت برادرم نسبت به خواسته‌هایش بی‌توجه است. دلم برایش سوخت چندبار بعد از آن به من زنگ زد. اوایل مقاومت می‌کردم و نمی‌خواستم رابطه‌ای بین ما باشد اما او دست‌بردار نبود تا اینکه رابطه ما نزدیک‌و‌نزدیک‌تر شد.

چند‌روز قبل از حادثه خواست کیوان را بکشیم. روز حادثه با نرگس تماس گرفتم او گفت قرار است بعدازظهر به پارک بروند و به من گفت تو هم بیا. سر قرار حاضر شدم اما بار اول نتوانستم کاری کنم. بار دوم که روبه‌رو شدیم با برادرم درگیر شدم و چند ضربه زدم بعد دستکش و چاقو را به سطل آشغال انداختم. نرگس آنجا ماند شاید ضربات بعدی را نرگس زده‌ باشد.

متهم گفت: نرگس به من گفته ‌بود بعد از قتل با هم ازدواج می‌کنیم و زندگی خوبی را تشکیل می‌دهیم. گفته ‌بود حتی اگر بازداشت شویم هم آزاد می‌شویم و با هم ازدواج می‌کنیم به همین خاطر من اتهام قتل را در دادسرا قبول کردم اما وقتی او همه‌چیز را گفت فهمیدم هیچ علاقه‌ای به من ندارد.

سپس نرگس در جایگاه حاضر شد. او اتهامش را رد کرد و گفت: من در قتل نقشی نداشتم. کریم وارد زندگی من شد و دست‌بردار هم نبود.

 روز حادثه هم به من گفت با کیوان بیرون بروم تا او را بکشد فکر می‌کردم وقتی روبه‌رو شوند کریم این کار را نمی‌کند اما او ضربه را زد. من هم از ترس فرار کردم و چند‌روز بعد هم همه‌چیز ‌رو شد. ادامه رسیدگی به این پرونده با توجه به اتهام زنای محصنه غیرعلنی اعلام شد و قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی وارد شور شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
0
هردو نفر چه نرگس چه کریم باید اعدام شوند و لا غیر !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار