کد خبر: 660513
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
در روزهای گذشته مرگ مشکوک یکی از سالمندان در یکی از مراکز نگهداری شبانه‎روزی سالمندان گرگان که تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان گلستان نیز بوده موجی از نگرانی و اندوه را در استان به وجود آورد.

 

خبرگزاری فارس: در روزهای گذشته مرگ مشکوک یکی از سالمندان در یکی از مراکز نگهداری شبانه‎روزی سالمندان گرگان که تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان گلستان نیز بوده موجی از نگرانی و اندوه را در استان به وجود آورد.

بر اساس شواهد و اخبار موجود این فرد سالمند توسط دو نفر از کارمندان این مرکز مورد آزار و اذیت واقع شده و در نهایت پس از آنکه وضعیت عمومی وی نامساعد بود به بیمارستان منتقل و در نهایت جان خود را از دست داد.

پس از آنکه این سالمند در بیمارستان جان خود را از دست داد به دلیل وجود آثار ضرب و شتم بر روی بدن وی، موضوع بلافاصله به پلیس و دادستان مرکز استان گزارش شد و پیگیری پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در حال حاضر نیز دو کارمند این مرکز توسط پلیس دستگیر شده و موضوع در حال رسیدگی است.

مرگ سالمند بر اثر خطای انسانی / هنوز چیزی اثبات نشده است

مدیرکل بهزیستی استان گلستان سه‌شنبه شب در حاشیه برگزاری ضیافت افطاری با مددجویان زیر پوشش آن اداره کل در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص این حادثه اظهار داشت: این اتفاقی که در این مرکز نگهداری سالمند رخ داد ناشی از خطای انسانی بوده و شاید بتوان گفت این حادثه عمدی نبوده است.

رقیه رحمانی ادامه داد: در اولین فرصتی که این موضوع به ما اطلاع داده شد موضوع را بررسی کردیم و به سرعت موضوع به دادستان مرکز استان اطلاع داده شد.

وی افزود: موضوع کماکان توسط بازپرس در حال بررسی است و هنوز مشخص نیست چه کسی مقصر اصلی در این حادثه است و تنها افرادی که مشکوک بوده‎ایم را به همراه مستنداتی که در اختیار داشتیم به دادستان تحویل دادیم و این افراد فعلا بازداشت هستند و موضوع در حال رسیدگی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار