کد خبر: 660490
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
شيوخ سلفي وابسته به حكام مرتجع عرب، اقدام به صدور فتواي فرمايشي به نفع صهيونيست‌ها مي‌كنند. يك شيخ سلفي مصري حملات وحشيانه صهيونيست‌ها به نوار غزه را اقدامي در دفاع از شهرك نشينان دانست و گفت كمك كردن به مردم فلسطين جايز نيست!

 

خبرگزاری مهر: شيوخ سلفي وابسته به حكام مرتجع عرب، اقدام به صدور فتواي فرمايشي به نفع صهيونيست‌ها مي‌كنند. يك شيخ سلفي مصري حملات وحشيانه صهيونيست‌ها به نوار غزه را اقدامي در دفاع از شهرك نشينان دانست و گفت كمك كردن به مردم فلسطين جايز نيست!

سايت خبري گازته سيز تركيه گزارش داد؛ شيخ «طلعت زهران» از اعضاي حزب نور مصر و از شيوخ سلفي است و در جريان تنش‌هاي داخلي مصر و بركناري محمد مرسي از رياست جمهوري از ارتش حمايت كرد و گفته مي‌شود روابطي نيز با سازمان اطلاعات اين كشور دارد گفت: يهودي‌ها بايد از فلسطين خارج شوند اما وقتي صحبت از غزه مي‌شود،‌ نبايد به حماس كمك كرد. زيرا شليك موشك به سمت شهركهاي صهيونيست نشين توسط آنها موجب واكنش ارتش اسرائيل مي‌شود.

وي همچنين با طرح اين ادعا كه هدف از اين درگيري وارد كردن قاهره به جنگ با تل‌آويو است، از دولت مصر خواست در اين مسئله مداخله نكند. تاكنون در اثر جنايات دو هفته اخير رژيم صهيونيستي در غزه 610 نفر كشته و 3500 نفر زخمي و صدها هزار نفر آواره شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار