کد خبر: 660288
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
صباح زنگنه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با تاكيد بر حضور مردم در راهپيمايي روز قدس؛
يك كارشناس ارشد مسائل بين الملل با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه، شركت در راهپيمايي روز قدس و حمايت از مردم مظلوم فلسطين را وظيفه همگاني دانست.
جوان‌آنلاين: صباح زنگنه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» اظهارداشت: مسئله راهپيمايي روز قدس در جمعه آخر ماه مبارك رمضان، التزام افراد جامعه براي دفاع از مظلومين و حمايت از مقاومت مردم فلسطين در برابر اشغالگران و ستمگران است بنابراين چه حوادث اخير در غزه باشد و چه نباشد اين التزام ضرورت دارد كه تداوم داشته باشد چرا كه حمايت از مظلوم در واقع توقف ناپذير است.
 
 
اين كارشناس مسائل منطقه افزود: شركت در راهپيمايي روز قدس هم حمايت از اماكن مقدسه اسلامي در كل فلسطين و به ويژه قدس شريف است و نيز انزجار مردم جهان به ويژه مسلمانان از جنايت هايي است كه نسبت به مقدسات قدس شريف و مناطق ديگر مانند الخليل و ديگر مكان هاي مقدس در فلسطين اشغالي اتفاق مي افتد كه هر روزه توسط اسرائيل دارد به خاك و خون كشيده مي شود.
 
 
وي ادامه داد: حمايت از مظلوم به ويژه مردم تحت محاصره در غزه و ديگر شهرهاي فلسطين اشغالي وظيفه هر انسان بيدار علي الخصوص وظيفه مسلمانان است در فضايي كه توسط گروه هاي مختلف مغشوش شده در همه كشورها بنابراين وظيفه همگاني است كه در راهپيمايي روز قدس شركت كنيم.
 
 
زنگنه در خصوص نقش كشورهاي عربي در جنايات غزه نيز عنوان كرد: برخي كشورهاي عربي ظاهرا در نوعي از غفلت به سر مي برند و هستند كشورهايي كه تحت فشار امريكا و اسرائيل قرار گرفته باشند كه اين رويه، رويه تاسف باري است و حتما اگر فضا براي ملت هاي عرب باز باشد چنين رفتاري از ملت هايشان را نمي پذيرند.
 
 
اين كارشناس ارشد مسائل بين الملل اضافه كرد: با افزایش تلفات و خسارت‌های مردم فلسطین در غزه و ديگر شهرها و کم‌تفاوتی سازمان‌های بین‌المللی بار دیگر ضرورت حضور در راهپيمايي روز قدس بيشتر از گذشته احساس مي شود.
 
 
وي ادامه داد: بر خلاف توقع صهيونست ها و برنامه ريزي آنها مسلمانان همچنان در انديشه آزادي قدس شريف هستند و خواهان حضور همه نيروهاي مسلمان و نيروهاي آزاديخواه جهان هستند تا اين ظلم عظيم كه بر مردان فلسطين و بر مقدسات اديان الهي در اين سرزمين وارد شده است را از بين ببرند و به حفظ و تداوم استقامت مردم فلسطين كمك كنند.

 
حمايت از فلسطين توقف‌ناپذير است/روز قدس يعني آزدايخواهان جهان با فلسطين هستند/شركت در راهپيمايي قدرت فلسطين را مضاعف مي‌كند

 
به گفته‌ي زنگنه، ملتي كه بر حق خود آگاهي داشته باشد و بر دسترسي به آن حق پافشاري كند طبيعتا به نتيجه خواهد رسيد.
 

اين كارشناس ارشد مسائل بين الملل بيان داشت: تاكيد ملل مسلمان بر حضور در روز قدس يا روز فلسطين كه ممكن است در كشورهاي مختلف با نام هاي مختلف باشد، همچنان تداوم داشته و باعث شده است كه اين كشورها و ملت ها در اين روز همبستگي خود را با ملت فلسطين نشان دهند و كمك كنند تا ملت فلسطين از توان و قدرت بيشتري برخوردار باشند تا در راه خود ايستادگي كنند و احساس كنند كه همه جهان اسلام و آزاديخواهان جهان با آنها هستند و از پا نيافتند و بر حق خود تاكيد داشته باشند.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
1
حمايت از ملت ايران چطور يا شيعيان دنيا چطور !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
سردرگم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
1
1
پس كمك به شيعيان عراق چي ميشه ؟ پس خيانت حماس به ايران سوريه عراق و حزب الله چي ميشه ؟ اسرائيل غاصب است ظالم است اما حماس هم سني است ... بخدا از دست اين حماس ديوونه شديم ما هم دلمان به حال كودكان فلسطين ميسوزد اما خيانتهاي حماس را چيكار كنيم ؟ بخدا سردرگم هستيم جوان انلاين خواهشا" مردانه و ازادانه منتشر كن تا مردم نظر بدهند ... چرا فقط ما ؟ پس عربستان كجاست مصر قطر تركيه اخوان المسلمين كجا هستند كه حماس سنگشون به سينه ميزد؟ اقاجان دنيا عوض شده ما ديگه مشگلي بنام شيعه در جهان داريم نه مشگل سني ... اگر بخاطر سياست و استراتژيك است حرفي ندارم اما نه ديگه در اين حد همه چيزمون را فداي سنيهاي فلسطين كنيم اونها خدا دارند سران عربي سني هم دارند چرا فقط ما ؟ وقتي مرسي به قدرت رسيد حماس به ايران پشت كرد اردوغان را رهبر مسلمين جهان خطاب ميكردند دست يوسف القرضاي كه فتواي قتل شيخ حسن شحاته و كل شيعيان را صادر كرد خالد مشعل دست اين اقا را مي بوسيد اسماعيل هنيه پرچم مخالفان بشار اسد را در دست گرفته بود و افتخار ميكرد حزب الله لبنان از نيروهاي حماس بعنوان جاسوس مخالفان بشار اسد را گرفته بود بازم بگم و هزاران كاري كه من و شما نديده و نشنيده ايم ... حالا بايد كمك كنيم وجدانهاي بيدار پاسخ بدهند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار