کد خبر: 660275
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت طرح ترافیکی راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.
ایسنا: سرهنگ تیمور حسینی در تشریح جزئیات تسهیلات طرح ترافیکی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که روز جمعه (سوم مردادماه) برگزار می‌شود، در مورد محدودیت‌های تردد گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 10 روز جمعه (سوم مردادماه امسال) در معابر طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا خیابان کارگر ممنوع است.

وی با بیان اینکه از طرف شرق، تردد از سمت خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب نیز ممنوع است، گفت: همچنین از سمت غرب، تردد کلیه وسایل نقلیه از خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و از جنوب خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر(عج) (جهان نما) ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، تردد در خیابان جمهوری حدفاصل کارگر تا ولیعصر(عج) به صورت غرب به شرق جریان دارد.

وی همچنین در مورد محدودیت‌های توقف نیز با بیان اینکه توقف کلیه وسایط نقلیه در محدوده بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر، خیابان‌های واقع در غرب خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز، طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز،‌ طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر(عج)، طول خیابان ولیصعر(عج) از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) و همچنین خیابان‌های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیری جاوید محدودیت توقف دارد.

حسینی همچنین درباره مسیرهای پیش بینی شده برای استقرار و فعالیت تاکسی‌های ون نیز گفت: در مسیر شماره یک از میدان هفتم تیر ابتدای خیابان قائم مقام تا میدان حضرت ولیعصر(عج) تاکسی‌های ون به صورت رفت و برگشت فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از تقاطع خیابان‌های فاطمی و ولیعصر (عج) تا میدان ولیعصر (عج) به صورت رفت و برگشت و در تقاطع خیابان‌های فاطمی، حجاب تا تقاطع بلوار کشاورز و خیابان حجاب تاکسی‌های ون به صورت رفت و برگشت آماده خدمت رسانی هستند، گفت: همچنین در تقاطع خیابان‌های فاطمی، کارگر تا تقاطع بلوار کشاورز و خیابان کارگر و همچنین بیمارستان امام خمینی (ره) تا تقاطع خیابان کارگر و بلوار کشاورز تاکسی‌ها به صورت رفت و برگشت آماده خدمت رسانی هستند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکسی‌های ون در تقاطع خیابان‌های طالقانی، مفتح تا تقاطع خیابان‌های طالقانی و ولیعصر (عج) و تقاطع بزرگراه نواب، خیابان آزادی تا میدان انقلاب و میدان حر تا میدان انقلاب و تقاطع خیابان‌های مفتح، انقلاب تا چهار راه ولیعصر(عج) و همچنین تقاطع چهار راه ولیعصر تا تقاطع خیابان وصال در انقلاب به صورت رفت و برگشت آماده خدمت رسانی هستند.

حسینی با بیان اینکه تاکسی‌های ون در مسیرهای رفت و برگشت تعیین شده و تا اتمام مراسم نماز جمعه نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کنند گفت: تردد تاکسی‌های ون از خطوط ویژه تعیین شده است و این طرح صرفا تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل نمازگزاران بلامانع خواهد بود.

وی همچنین در مورد محل‌های پیش بینی شده توقف موتورسیکلت‌های نمازگزاران با بیان اینکه در ضلع شمال، خیابان حجاب حدفاصل خیابان فاطمی تا در شرقی پارک لاله و پارکینگ لاله در خیابان فاطمی در نظر گرفته شده است، گفت: در ضلع جنوب نیز کلیه محورهای جنوبی خیابان انقلاب حد فاصل خیابان ولیعصر(عج) تا میدان فردوسی و پارکینگ‌های حافظ و علاء الدین در تقاطع‌های نوفل لوشاتو و جمهوری در نظر گرفته شده است.

به گفته حسینی، موتورسواران در ضلع شرقی می‌توانند موتورهای خود را در خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل خیابان انقلاب تا میدان ولیعصر(عج) داخل پهلوگاه‌های پارک موتورسیکلت و همچنین در ضلع غرب در خیابان نصرت حد فاصل خیابان جمالزاده تا خیابان کارگر و پارکینگ کاوه در خیابان آزادی قرار دهند.

وی همچنین در مورد محل‌های پیش بینی برای انتقال خودروهای پاکسازی شده گفت: طول خیابان طالقانی حد فاصل حافظ تا مفتح در ضلع جنوبی به صورت مورب در یک لاین و طول خیابان فاطمی غربی حدفاصل خیابان کارگر تا چمران به عنوان محل‌های انتقال خودروها در نظر گرفته شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار